Blog – A/B testování - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Blog – A/B testování

  • Responzivní reklamy

    Uplynulý rok byl ze strany Google ve znamení velkých změn. Po odstranění pravého sloupce ve vyhledávání a změny formátu inzerátů přišel Google postupně od července s další novinkou, kterou jsou responzivní inzeráty v obsahové síti.

    6. 1. 2017 Kateřina Neugebauerová Žádné názory
  • Novinky od Googlu: moderní analytika pro všechny!

    Dle vyjádření Babaka Pahlavana, vedoucího datových produktů ve společnosti Google, spuštění všech novinek reflektuje současnou situaci na trhu: Pokud dnes něco spojuje malé a velké společnosti, pak je to výzva, před kterou stojí, tedy neustále rostoucí očekávání ze strany zákazníků. 

    11. 10. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Online uživatelské testování

    Poslední dobou se nám stále častěji stává, že nám kombinace očekávání zákazníka a daných podmínek umožňuje testovat více webů prostřednictvím internetu. Jedná se o formu uživatelského testování, u kterého není nutná fyzická přítomnost respondenta v UX laboratoři a v některých případech ani moderátora během testování. Naráz může webovky testovat více uživatelů a s vyhodnocováním nám pomáhá online systém, což celý proces značně urychluje a jeho realizace i s vyhodnocením lze zvládnout během pár dní. Takový výzkum taktéž přijde našeho klienta o poznání levněji.

    16. 8. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Pojeďte do Berlína na konferenci X-Change

    X-Change (10. – 12. června 2013 v Berlíně) je ta jediná správná konference pro analytiky. Proč? Protože to není klasická konference. Za dva dny neuvidíte jediný slide ani efekty z Prezi. Program se odehrává v tzv. huddles, což jsou setkání 5 – 17 lidí nad jedním konkrétním tématem. Diskuse vede huddle leader, který téma vykopává, moderuje diskusi a přihazuje do ní své zkušenosti. Pro účastníky to znamená maximální zapojení. Není čas tweetovat, vyřizovat poštu či si číst noviny. Z huddles není ani žádný záznam. Huddle leader pouze nechává posledních pět minut na shrnutí zásadních poznatků.

    18. 2. 2013 Pavel Jašek Žádné názory
  • Přednášející konference WebTop100 se představují (část 1.)

    Již příští čtvrtek 25. 10. od 9:00 proběhne 11. ročník konference WebTop100. Program konference, který je tvořen 12 případovými studiemi, slibuje zajímavou diskusi nad aktuálními tématy digitálního marketingu. Požádali jsme přednášející o představení, o čem budou jejich přednášky. 

    17. 10. 2012 Pavel Kilian Žádné názory
  • Únorový večer Web Analytics Wednesday

    Již osmé setkání příznivců webové analytiky opět praskalo ve švech. Přes 120 účastníků si vyslechlo přednášky Martina Snížka z agentury Optimics a Josefa Hose z antivirové společnosti Avast. Víte, jak zařídit, aby vaše A/B testy přinášely výsledky? Podívejte se na videa z únorového večera Web Analytics Wednesday.

    29. 2. 2012 Pavel Jašek Žádné názory
  • Vyhodnocení A|B testování Pixmac
    Chceme se s vámi podělit o výsledky A|B testování fotobanky Pixmac.cz. V minulém článku A|B test fotobanky Pixmac.cz pokračuje jste se mohli dozvědět, nad čím jsme se rozhodovali.
    16. 12. 2010 Pavel Jašek Žádné názory
  • Máte svůj plán A|B testování webu?
    Listopadový večer Web Analytics Wednesday se tentokrát zabýval testováním a optimalizací obchodní výkonnosti webu. Obě dvě krátké přednášky Jirky Brázdy z Optimics a Ondřeje Vícha z Direct Pojišťovny mne příjemně potěšily, protože byly na velmi vysoké prezentační úrovni a povídalo se hodně prakticky.
    29. 11. 2010 Pavel Jašek Žádné názory
  • A|B test fotobanky Pixmac.cz pokračuje
    Po téměř 3 týdnech již máme mnohem lepší představu o tom, jaká varianta není ta pravá. Co nám ale stále chybí je rozhodnutí o tom, která varianta ta pravá je.
    3. 11. 2010 Pavel Jašek Žádné názory
  • Spustili jsme A|B testování Pixmac.cz
    Pro fotobanku Pixmac.cz jsme spustili A|B testování a na blogu budeme postupně ukazovat jeho výsledky.
    20. 10. 2010 Pavel Jašek Žádné názory
  • Čas na A/B testování!
    Malcolm Gladwell ve své knize Bod zlomu seznamuje čtenáře s principy, které ukazují, že i malá změna v systému může mít na něj dalekosáhlé důsledky. Co se stane, pokud se tento tzv. motýlí efekt dostane i do nákupního procesu online obchodu, ukazuje tento blogspot.
    2. 12. 2009 Ondřej Šebor Žádné názory
  • Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě
    Přesně to jsem si dnes řekl, když jsem na internetu hledal své kontaktní čočky a chtěl si je někde objednat. V e-shopu kup-cocky.cz jsem ale při objednávce narazil kromě jiných bot v použitelnosti také na jednu, u níž jsem se na chvíli pozastavil.
    24. 7. 2009 Pavel Jašek Žádné názory
  • Newsletter: A/B testování webových stránek
    A/B testování je jednou z nejzákladnějších metod vytváření a následného vyhodnocování úspěšnosti provedených změn na webové stránce. Název metody je odvozen od samotného principu testování, kdy jsou většinou mezi sebou porovnávány dvě varianty jedné stránky nebo změn na stránce. Jednotlivé varianty jsou označovány písmeny. V případě testování dvou verzí mluvíme o A/B testování, testování tří verzí se nazývá A/B/C testování. Označení pro testování více variant se odvozuje analogicky.
    12. 11. 2008 Marek Hrečka Žádné názory