Buďte v obraze… buďte v obrázku! - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Buďte v obraze… buďte v obrázku!

Je tomu pár hodin, co Facebook zveřejnil další převratnou novinku, a to nejenom na poli sociálních sítí. 360 fotky vás prostě vtáhnou do děje! Ohromující a fascinující způsob pro tvůrce obsahu, jak sdílet poutavé příběhy, zážitky a zajímavá místa se svými fanoušky.

Fotky jsou již delší dobu jedním z nejoblíbenějších způsobů, jakým se lze podělit o své zážitky nejenom se svými přáteli, ale díky Facebooku i s celým světem. Na této sociální síti sdílíme denně stovky milionů obrázků, od zábavných momentek až po snímky zachycující důležité životní milníky a všechno mezi tím. 

Pátek 10. června 2016 se do historie zapíše jako den, kdy jsme začali náš pohled na svět sdílet opravdu pohlcujícím způsobem. Poprvé se totiž se svými blízkými můžeme snadno podělit o zážitky prostřednictvím fotografie tak, jako by tam byli s námi, ačkoli se zrovna nacházejí na druhé straně naší modré planety.

A přitom je to celé opravdu jednoduché. Stačí si vybrat to správné místo nebo okamžik, který chceme svým blízkým poskytnout, postavit se do jeho epicentra a na telefonu ho vycvaknout v režimu panorama nebo fotosféra, a výsledek posléze nahrát stejným způsobem jako klasickou fotografii. Facebook si se zbytkem poradí.

 

V Newsfeedu se pak fotka zobrazí ozdobená ikonkou kompasu po své pravé straně. V desktopové verzi se po rozkliknutí můžete v obrázku jednoduše pohybovat pomocí kliknutí a tažení myši. Mobilním telefonem pak stačí pootočit tím směrem, kam se právě chcete podívat, a můžete se pustit do objevování nekonečné krásy, téměř jako byste byli v centu dění.

Kromě fotek Facebook rovněž podporuje videa pořízené ze speciálních 360° kamer. Rozhlédněte se, jak to vypadá na nádraží v Manhattanu:

Pro fajnšmekry je zde i další možnost, jak se naplno pokochat třistašedesátkovým obsahem: speciální brýle pro virtuální realitu, Oculus Rift nebo Samsung Gear VR, dokážou fotce nebo videu dodat úplně nový rozměr. Tato zařízení ale stojí nějakou tu kačku, proto přinášíme i jednu radu pro fajnšmekry kutily:

Jsme velmi zvědaví, jak se této příležitosti chopí zejména značky a jakým způsobem se budou za pomoci tohoto revolučního nástroje snažit oslovit své zákazníky. Prostoru pro kreativitu je zde více než dost.

Datum vydání: 10. 6. 2016

Školení: Zákaznické cesty v praxi

  • Víte, jaké online kanály používat pro získání dobrého leadu? 
  • Umíte vyhodnocovat a optimalizovat efektivitu jednotlivých kanálů?
  • Dokážete pracovat s vašimi zákazníky v různých stádiích zájmu?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás Školení: Zákaznické cesty v praxi  zbytečné.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

DW - nové - RM

Radek Mikulka

Brand Manager

V Dobrém webu se stará o jeho obsahovou část, hraje si s písmenky, obrázky a videem na našem blogu a sociálních sítích. Můžete ho potkat snad na všech akcích z oblasti digitálního marketingu, které se zálibou obchází.

Radek je čerstvým absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Digisemestru a DigiAka. Ve volném čase se věnuje rodině a jezdí závody na stíhacím rotopedu.

Názory k článku „Buďte v obraze… buďte v obrázku!“

Zatím žádné názory Přidejte svůj