Case study | Linkbuilding & online PR pro Contipro - Dobrý web

Case study | Linkbuilding & online PR pro Contipro

Tvořit pravidelně atraktivní obsah o produktu, jehož základem je kyselina hyaluronová, nemusí být zrovna dvakrát jednoduché. Nám se i díky velmi vstřícné spolupráci ze strany klienta podařilo nastavené cíle i několikanásobně překonat. Jak jsme toho dosáhli, se můžete dočíst v této případové studii.

 

Contipro je ryze česká biotechnologická společnost s tradicí od roku 1990. Sídlí v Dolní Dobrouči u Ústí nad Orlicí a zaměstnává přes 250 lidí, z nichž polovina pracuje ve výzkumu. Firma patří mezi světové lídry v oblasti výroby kyseliny hyaluronové, její výrobky jsou vyváženy do více než 60 zemí světa a roční obrat se vyšplhal na více než půl miliardy korun. Vlajková loď společnosti, kterou je právě kyselina hyaluronová, nabízí široké uplatnění jak ve farmacii, tak v kosmetice, kde slouží především jako surovina do krémů proti stárnutí pleti. 

Blahodárných účinků kyseliny hyaluronové využívá Contipro i ve své řadě veterinárních produktů známých pod značkou Aktivní zvíře. Nejznámější je Geloren pro výživu kloubů, a také kloubní léčivo Bonharen. Portfolio doplňují přípravky na problémy s dásněmi či přípravky na hojení ran. 

„Vzhledem k šíři našeho portfolia jsme nestíhali řešit všechny aktivity interně, hledali jsme proto partnera, kterému bychom mohli při propagaci našich značek plně důvěřovat. Našim představám nejlépe odpovídala agentura Dobrý web," nastiňuje okolnosti vzniku spoluráce Ondřej Jireš, manažer PR a marketingu společnosti Contipro.

Pro vybudování dobrého renomé značky Aktivní zvíře v online prostředí spolupracujeme na linkbuildingu a online PR webu. Stěžejním bodem těchto aktivit je webová stránka www.aktivnizvire.cz. Hlavními cíli je růst přirozené návštěvnosti a šíření značky. 

Výzva pro naše SEO Specialisty: zvýšit návštěvnost a pozice ve vyhledávání

Mezi dílčí cíle patří například zvýšení aktivity návštěvníků webu, i proto jsme si s klintem stanovii následující KPI's:

 

Naše řešení

Linkbuilding & online PR pro značku Aktivní zvíře jsme postavili na 3 základních pilířích:
  1. Publikace naučných článků včetně odkazu
  2. Soutěže & šíření/posilování značky
  3. Získávání zpětných odkazů na relevantních partnerských webech

Články lze tematicky rozdělit do dvou kategorií: odborné články si zastřešuje přímo Contipro a na tvorbě populárně naučného obsahu určeného širší cílové skupině se podílí naše copywriterka Kristýna. Sami vymýšíme a snažíme se nacházet témata článků, s klientem je pak společně konzultujeme. Měsíčně publikujeme 2 články, do toho navíc organizujeme dvě až tři soutěže.

Abychom získali co nejhlubší vhled do problematiky a načerpali inspiraci, vydali jsme se na exkurzi do sídla společnosti v Dolní Dobruči, o čemž si můžete přečíst na našem blogu.

Při budování odkazového portfólia je velice důležitá kvalita odkazující domény. Ačkoliv PageRank již není veřejný, máme unikátní know-how, jak odhadnout důvěryhodnost . Vyvinuli jsme si vlastní interní nástroj Web Quality Rate, který dokáže na základě vložených proměnných vyhodnotit ukazatel kvality webu a doporučit nám optimální cenu za umístění zpětného odkazu.

 

Výsledek? Několikanásobně jsme předčili očekávání.

 

"Podařilo se nám nastavit velmi úspěšnou spolupráci, při které dosahujeme reálných výsledků. Roste nám jak návštěvnost webu, tak prodeje. Těšíme se na další projekty, které pro nás Dobrý web připraví, a věříme, že bude všechno šlapat tak, jak má,“ dodává k výsledkům Ondřej Jireš ze společnosti Contipro.

Celková návštěvnost Q2 2015 vs. Q2 2016

 

Celková návštěvnost Q3 2015 vs. Q3 2016

 

Organická návštěvnost Q2 2015 vs. Q2 2016

 

Organická návštěvnost Q3 2015 vs. Q3 2016

 

Stav indexu v čase

 

"Spolupráce se společností Contipro je jedna z nejlepších, kterou mám v Dobrém webu na starosti," říká ke spolupráci SEO Specialista Milan Zeman. "Těší mě samozřejmě skvělé výsledky, které předčily jak naše, tak představy samotných majitelů, stejně tak si ale cením příjemné spolupráce a spolehlivé komunikace i toho, že klient má v naši práci důvěru. Výsledky ukazují, že jsme se vydali správnou cestou, takže v ní chceme pokračovat i nadále. Budeme se snažit zlepšovat, hledat nová témata a neokoukané formy."

Datum vydání: 28. 3. 2017

Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing

  • Umíte zakládat a používat účty? 
  • Víte, jak publikovat a vyhodnocovat?
  • Dokážete si poradit s hashtagy?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás Školení: Instagram pro firemní i osobní marketing  zbytečné.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

DW - nové - RM

Radek Mikulka

Brand Manager

V Dobrém webu se stará o jeho obsahovou část, hraje si s písmenky, obrázky a videem na našem blogu a sociálních sítích. Můžete ho potkat snad na všech akcích z oblasti digitálního marketingu, které se zálibou obchází.

Radek je čerstvým absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Digisemestru a DigiAka. Ve volném čase se věnuje rodině a jezdí závody na stíhacím rotopedu.


DW - nové - MZ

Milan Zeman

SEO Specialist

Milan má zkušenosti z různých oblastí online marketingu od sociálních sítí, přes emailing, základní analytiku, SEO až po PPC. Participoval na menších i větších projektech. Nejvíce zkušeností získal jako specialista online marketingu ve STUDENT AGENCY, kde měl na starost širokou škálu činností. Je držitelem certifikací Google AdWords i Google Analytics Individual Qualification a rád si udržuje přehled o všech oblastech v rámci digitálního marketingu. V roce 2013 byl vedoucím organizátorem hudebního festivalu v Břeclavi a organizační činnost je také jeho koníčkem. Mezi jeho další koníčky patří osobní rozvoj, marketing, sport, psychologie a rád relaxuje u filmu nebo kvalitní hudby.

Názory k článku „Case study | Linkbuilding & online PR pro Contipro“

Zatím žádné názory Přidejte svůj