Blog – Copywriting - Dobrý web

Blog – Copywriting

  • Můj první rok v Dobrém webu

    V sobotu 1. dubna jsem oslavil svůj první rok v Dobrém webu. "Už rok...," povzdechl jsem si prve, abych si vzápětí uvědomil "...vlastně jenom rok." Za ten rok jsme toho totiž stihli opravdu dost, a i proto jsem se rozhodl založit si tu vlastní kroniku a sepsat všechno důležité do jednoho článku. Je nelegálně dlouhý, ale plný detailů a konkrétních čísel včetně celkového zisku, kterého jsme dosáhli v roce 2016 :)

    18. 4. 2017 Radek Mikulka Žádné názory
  • Case study | Linkbuilding & online PR pro Contipro

    Tvořit pravidelně atraktivní obsah o produktu, jehož základem je kyselina hyaluronová, nemusí být zrovna dvakrát jednoduché. Nám se i díky velmi vstřícné spolupráci ze strany klienta podařilo nastavené cíle i několikanásobně překonat. Jak jsme toho dosáhli, se můžete dočíst v této případové studii.

    28. 3. 2017 Radek Mikulka Žádné názory
  • DigiAka startuje v březnu již popáté

    Již popáté otevírá 1. 3. 2017 své brány zájemcům, kteří se chtějí věnovat digitálnímu marketingu komplexně. Své zkušenosti jim předávají ti nejlepší.

    17. 2. 2017 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Content NENÍ nové SEO

    Na českém i zahraničním internetu najdeme tisíce článků o online marketingu, avšak nejvíce kontroverzním tématem je jistě oblast SEO. O optimalizaci pro vyhledávače se píše téměř každý rok jinak a často se dokonce liší i názory specialistů publikující článek ve stejném období. Poslední dobou vídám titulky článků a inovativní názory, že „Content je nové SEO“ – ačkoliv není tato fráze zcela mylná, sama o sobě může být zavádějící a nemohu s ní tedy souhlasit. Je nutné se na toto téma podívat trochu více zeširoka.  

    17. 10. 2016 Milan Zeman Žádné názory
  • Návštěva v Contipru

    Vydali jsme se do sídla našeho klienta Contipro, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací. V areálu společnosti v Dolní Dobrouči na nás čekalo milé přivítání, prohlídka laboratoří i výrobních místností. Rozhodli jsme se s vámi podělit o všechno, co jsme viděli a slyšeli. Tedy, téměř o všechno…

    30. 6. 2016 Kristýna Horová Žádné názory
  • Jak napsat text, který prodává

    O psaní produktových popisků se toho už mnoho řeklo a ještě o něco víc napsalo. Přesto si můžeme často přečíst texty, které nejsou „úplně ono“. Většinou to není tím, že by jim něco chybělo – naopak hodně toho přebývá. Následujících pět bodů berte tedy jako inspiraci k tomu, aby se vaše texty staly zase o něco atraktivnějšími.

    21. 3. 2016 Kristýna Horová Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Jak vytvořit lákavý obsah pro e-shop? 3 časté chyby + 2 tipy

    Vykročte z šedi běžných e-shopů, které fungují pouze jako katalogy zboží a cen. Pokud chcete zaujmout zákazníky, musíte se odlišit. A čím jiným, než obsahem. Vymýšlejte, foťte, pište. 

  • Že jde obsah snadno vyrobit? To je největší mýtus content marketingu!

    Jestli jste si mysleli, že v ČR zažívá obsah a obsahový marketing nějaký boom, tak to jste nebyli ve Velké Británii. Téměř všechny agentury se tam označují jako obsahové a 100 % jejich klientů investuje do automatizace marketingu. O tom a mnohém dalším jsem si povídal se Stanem Woodsem, zakladatelem a ředitelem britské agentury Velocity Partners, který je hlavní hvězdou konference Content First.

    2. 6. 2014 Petr Pluháček 1 názor
  • Newsletter: Tipy na knihy pod stromeček

    Vánoce už klepou na dveře a vymyslet nějaký ten dárek není vůbec jednoduché. Navíc po nedávných zkušenostech s metanolovou aférou si člověk dvakrát rozmyslí, jestli bude darovat láhev něčeho tvrdšího. V Dobrém webu proto říkáme: “Ne, raději knihu!”

    Pokud tedy necháváte shánění dárku na poslední chvíli, nebo se snad chcete sami obdarovat, tak se nechte inspirovat následujícími tipy na dobré čtení z jednotlivých oblastí online marketingu.

    30. 11. 2012 Petr Pluháček Žádné názory
  • Přednášející konference WebTop100 se představují (část 1.)

    Již příští čtvrtek 25. 10. od 9:00 proběhne 11. ročník konference WebTop100. Program konference, který je tvořen 12 případovými studiemi, slibuje zajímavou diskusi nad aktuálními tématy digitálního marketingu. Požádali jsme přednášející o představení, o čem budou jejich přednášky. 

    17. 10. 2012 Pavel Kilian Žádné názory
  • Školení v Brně a Bratislavě – nenechte uletět "early bird" slevu

    Máte to do Prahy daleko? Nevadí, zajděte si na školení Dobrého webu v Brně nebo Bratislavě a strčte konkurenci do kapsy! V říjnu proběhnou kurzy PPC, SEO, copywritingu, Facebooku, Google Analytics a UX.

    8. 8. 2011 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Klubový večer WebTop100 příště raději po 22:00
    První klubový večer na téma Web copywriting – psaní úspěšných textů na web je za námi. Když to vezmu odzadu, dozvěděli jsme se jak souvisí erotika s webovými texty, 10 nejčastějších chyb a jejich řešení, ale především jak texty na web psát.
    11. 3. 2008 Martin Kučera Žádné názory
  • Nový kurz web copywritingu
    Prodat prostřednictvím webu produkt či službu, prodat sebe, zvýšit povědomí o značce nebo produktu či zvýšit návštěvnost webu. Klíčem k úspěšnému naplnění těchto cílů je vysoká kvalita webových textů – jejich údernost, srozumitelnost, přehlednost, optimalizace či zacílení. Naučit psát právě takové texty je cílem nového našeho školení zaměřeného na web copywriting.
    28. 2. 2008 Luboš Plotěný Žádné názory