Blog – Google AdWords – strana 2 - Dobrý web

Blog – Google AdWords – strana 2

  • Změna pravidel pro viditelné URL v AdWords
    Od 1. dubna 2008 se změní pravidla pro viditelné URL v AdWords. Nejde o změny nikterak zásadní, přesto je dobré o nich vědět a vyhnout se tak případnému zablokování některých inzerátů.
    27. 3. 2008 Přemysl Žák Žádné názory
  • Newsletter: AdWords Editor - pomocník při tvorbě (nejen) AdWords kampaní
    Inzerujete-li v PPC systému Google AdWords, jistě vám samotné zadávání rozsáhlejších kampaní přijde časem stereotypní a někdy až frustrující. Abyste mohli kampaně zadávat do AdWords pohodlněji, připravil pro Vás Google aplikaci AdWords Editor. Co AdWords Editor umí, si popíšeme v tomto dílu newsletteru Dobrý tip.
    30. 1. 2008 Přemysl Žák Žádné názory
  • Seriál Základy práce s Google AdWords
    Během uplynulých čtyř pracovních dnů jsme pro vás vydávali seriál Základy práce s Google AdWords. Nyní díly seriálu nabízíme v ucelené formě, včetně videotutoriálu.
    30. 11. 2007 Ilona Podlahová Žádné názory
  • Základy práce s Google AdWords 4. díl
    V posledním, čtvrtém díle seriálu Základů práce s Google AdWords si probereme vytváření přehledů statistik a jejich typy.
    29. 11. 2007 Ilona Podlahová Žádné názory
  • Základy práce s Google AdWords 3. díl
    v dnešním, třetím díle se zaměříme na nástroje v Google AdWords, které jistě oceníte při hledání dalších klíčových slov, měření vašeho cíle, odhadu nákladů a vyloučení zobrazování na konkrétních stránkých. Stranou nezůstane ani nástroj na kontrolu zobrazování reklam či informace o jejich zamítnutí.
    28. 11. 2007 Ilona Podlahová Žádné názory
  • Základy práce s Google AdWords 2. díl
    V druhém díle seriálu Základů práce s Google AdWords si probereme, jaké kroky musíme podniknout pro aktivaci účtu, čímž získáme možnost začít inzerovat. Zároveň se podíváme, jaké možnosti se nám nabízí v Nastavení kampaně.
    27. 11. 2007 Ilona Podlahová Žádné názory
  • Základy práce s Google AdWords 1. díl
    Přinášíme Vám již 4. seriál, tentokrát zaměřený na reklamní systém Google AdWords, jehož obsahem bude především probrání možností tohoto systému a základních činností a dovedností k vytváření reklam v jeho rozhraní. V prvním díle si v Google AdWords založíme účet a vytvoříme naši první reklamu.
    26. 11. 2007 Ilona Podlahová Žádné názory
  • Nová funkce AdWords – analýza klíčového slova
    Pomocí skóre kvality vyhodnocuje systém AdWords relevanci vaší reklamy. Od skóre kvality se odvíjí také minimální nabídka (minimální cena za proklik potřebná k tomu, aby se reklama na dané klíčové slovo zobrazovala) - čím vyšší skóre kvality klíčové slovo získá, tím nižší bude minimální nabídka. Skóre kvality je odvozeno především od:
    14. 11. 2007 Přemysl Žák Žádné názory
  • Jak získat titul Google Advertising Professional
    Zabýváte-li se správou reklamních kampaní v Google AdWords, můžete prokázat své znalosti tohoto PPC systému certifikátem Google Advertising Professional a získat tak zajímavou konkurenční výhodu.
    8. 10. 2007 Přemysl Žák Žádné názory
  • Nejvhodnější podoba cílové stránky v AdWords
    Google před několika dny spustil službu Website Optimizer, která by měla pomoci inzerentům AdWords porovnat různé varianty cílových stránek pro reklamní inzeráty. Služba je zatím dostupná jako betaverze a bohužel pouze prostřednictvím pozvánek.
    26. 10. 2006 Luboš Plotěný Žádné názory