Infografika k výzkumu smartbankingu - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Infografika k výzkumu smartbankingu

V nedávné době jsme realizovali rozsáhlý průzkum týkající se využívání mobilního bankovnictví v České republice. Jeho cílem bylo, mimo jiné, získat informace o důvodech a frekvenci využívání mobilního bankovnictví, zmapovat způsob jeho využívání, či prověřit přístup Čechů k nakládání s penězi v rámci mobilních zařízení.

Ucelený pohled na výsledky výzkumu vám nyní přinášíme za pomoci infografiky.

Datum vydání: 31. 5. 2016

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

DW - nové - MM

Michal Mládek

Obchodní a marketingový ředitel

Michal je obchodním a marketingovým ředitelem Dobrého webu s více než desetiletou zkušeností z oblasti digitálního marketingu, kterou získával na obchodních a manažerských pozicích v předních českých online agenturách. Je zodpovědný za plynulost obchodních procesů, udržování vysoké laťky spokojenosti našich zákazníků a v neposlední řadě za celkovou komunikaci Dobrého webu. 

Michal se dlouhodobě zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka, což je téma, na které v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení.

K jeho koníčkům patří zejména fotografování, songwriting, či vaření.

Názory k článku „Infografika k výzkumu smartbankingu“

Zatím žádné názory Přidejte svůj