Nový kurz web copywritingu - Dobrý web

Nový kurz web copywritingu

Prodat prostřednictvím webu produkt či službu, prodat sebe, zvýšit povědomí o značce nebo produktu či zvýšit návštěvnost webu. Klíčem k úspěšnému naplnění těchto cílů je vysoká kvalita webových textů – jejich údernost, srozumitelnost, přehlednost, optimalizace či zacílení. Naučit psát právě takové texty je cílem nového našeho školení zaměřeného na web copywriting.

Kdo, pro koho a o čem

Ve spolupráci s Adamem Javůrkem, který se stal novou tváří mezi lektory Dobrého webu, se nám podařilo rozšířit naši nabídku školení pro tvůrce a majitele webů právě o kurz web copywritingu. Adam je zkušeným lektorem, který své znalosti a zkušenosti se správným psaním pro web předává mimo jiné i na Palackého univerzitě v Olomouci. Své postřehy a názory také pravidelně publikuje na svém blogu Online žurnalistika.

Kurz je určený pro všechny, kteří mají co dočinění s texty na firemním, osobním či zpravodajském webu. S těmito texty se na webu denně mohou konfrontovat tisíce návštěvníků a převážně úroveň textů rozhoduje o tom, jaký dojem si tito lidé z webu odnesou. Ten pak samozřejmě přenesou i na samotného majitele webu.

Co všechno se tedy účastníci na kurzu dozvědí, naučí nebo si prakticky vyzkouší?

  • Jak lidé na webu čtou a jak se online čtení liší od toho offline.
  • Jak pro web psát a jak se na psaní pro web vůbec připravit.
  • Jak použít jednu z nejsilnějších zbraní – emoce!
  • Jak sestavit úderné reklamní sdělení.
  • Jak postavit strukturu webového textu.

...a mnoho dalšího, podívejte se na obsah školení.

Kdy a za kolik

Termín prvního kurzu je stanoven na úterý 15. 4. 2008. Kurz se bude konat stejně jako naše ostatní pražská školení ve školícím centru EDU 2000 – Oldřichova 49, Praha 2 (mapa).

Cena kurzu je 2950 Kč bez DPH. Tradičně platí 10% sleva pro ty, kteří se již některého z našich školení v minulosti zúčastnili.

Vyhrajte účast na školení zdarma

A co by to bylo za nové školení, kdyby chyběla možnost vyhrát účast na školení zdarma. Stačí, když v komentářích zkusíte odhadnout, kolik školení celkem Dobrý web uspořádal v roce 2007. Účast na školení vyhraje ten, kdo jako první uhodne správné číslo. Nezapomeňte k Vašemu tipu připojit i své jméno a příjmení – každý má jen jeden pokus! Bezejmenné tipy se nepočítají :-)

Budeme rádi, když nám v komentářích dáte vědět, jaký jiný typ školení v naší nabídce postrádáte.

Datum vydání: 28. 2. 2008

Přidejte se mezi spokojené účastníky našich školení

  • Školíme již  od roku 2005.
  • Proškolíme přes 1 000 účastníků ročně.
  • Lektorský tým tvoří zkušení odborníci.

Vyberte si ze široké nabídky školení pro web a online marketing.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

Luboš je ředitelem agentury Dobrý web. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je Luboš předsedou Asociace UX, občanského sdružení zaměřeného na user experience.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

Názory k článku „Nový kurz web copywritingu“

Zatím žádné názory Přidejte svůj