Otevíráme čtyři nová školení - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Otevíráme čtyři nová školení

Poslední týdny jsme usilovně věnovali přípravě nových školení. Výsledkem jsou čtyři zbrusu nové celodenní kurzy, které bychom vám rádi představili.

Ne vždy je možné operovat s těmi “správnými” rozpočty. Jak i s omezenými prostředky více plánovat a méně improvizovat a docílit tak zajímavých obchodních či marketingových výsledků?

         

Prvního nového školení se ujal přímo náš obchodní a marketingový ředitel, Michal Mládek, který v minulosti vedl několik desítek úspěšných školení a dlouhodobě se zajímá o taje mezilidské komunikace a vliv emocí na rozhodovací cyklus člověka.

Během 8hodinového kurzu, který si pro vás Michal připravil, vás naučí přemýšlet o své značce, službách či produktech z nadhledu online uživatele, prioritizovat a plánovat aktivity v digitálním prostředí. Poradí vám, jaké jsou pro vás relevantní komunikační plochy a jak je mezi sebou efektivně kombinovat, či jak v digitálu nastavovat marketingové a obchodní cíle.

     

Rok 2018 je přelomem v právní úpravě ochrany osobních údajů. Využíváte je při své práci a nevíte, co vás čeká? Naučte se, jak nově pracovat s e-maily, cookies nebo dělat správně on-line marketing.

 

Za druhou novinkou v nabídce stojí Zdeněk Kučera, vedoucí praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar. Zaměřuje se zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu.

Na svém novém školení vám neprávnickým jazykem osvětlí, co mění nová právní úprava oproti té stávající a jakých dokumentů a procesů ve společnosti se nová právní úprava týká. Dozvíte se, zdali budete muset vytvářet novou pozici pověřence osobních údajů, kdo je za co zodpovědný a co vám hrozí v případě porušení předpisů. Budete si jisti, jak nastavit procesy, abyste si zjednodušili práci a jak dělat internetovou reklamu po novu.

     

Jak vytvořit nový produkt, který uspěje v digitálu, případně, jak připravit stávající produkty na digitál, je celkem věda. Společně se podíváme na pár metod, jak si úspěch trochu pojistit.

 

Toto školení bude probíhat pod taktovkou Jiřího Suchého, který v Dobrém webu působí na pozici ředitele digitálních strategií. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Na svém školení vás naučí používat design thinking a inovační metody, modelovat customer journey či definovat persony a identifikovat potřeby či obavy zákazníků. Budete schopni vytvořit hodnotovou propozici digitálního produktu a odhadnout, zda budoucí produkt bude úspěšný.

     

Internet je veřejný prostor, den co den jsme vystaveni množství rizik. Nikdy sice není možné dosáhnout absolutní bezpečnosti a ochrany soukromí, ale je hodně věcí, které je možné zlepšit.

 

Čtvrtého školení se zhostil Daniel Dočekal, publicista, konzultant a odborník na sociální sítě se zájmem o cokoli, co se děje kolem internetu.

Rozebere s vámi, jaká rizika na internetu hrozí a jakým způsobem se chovat na internetu bezpečněji a zodpovědněji. Představí vám konkrétní rizika, praktické příklady i ukázky nebezpečného chování. Poradí vám, na co dávat pozor, pokud máte děti od předškolního až po školní věk, i na co dbát, abyste neohrozili zaměstnavatele a tím i sebe sama.

Datum vydání: 18. 9. 2017

Školení SEO

  • Dokážete rozeznat SEO mýtus od užitečné informace?
  • Jste schopni zpracovat kvalitní analýzu klíčových slov?
  • Víte, proč je důležitá struktura webu a jak ji navrhnout?
  • Dokážete pro svůj web získat zpětné odkazy?
  • Chápete, proč nemá smysl do titulku webové stránky vkládat 10 klíčových slov?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás školení SEO zbytečné.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

DW - nové - RM

Radek Mikulka

Brand Manager

V Dobrém webu se stará o jeho obsahovou část, hraje si s písmenky, obrázky a videem na našem blogu a sociálních sítích. Můžete ho potkat snad na všech akcích z oblasti digitálního marketingu, které se zálibou obchází.

Radek je čerstvým absolventem Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, Digisemestru a DigiAka. Ve volném čase se věnuje rodině a jezdí závody na stíhacím rotopedu.

Názory k článku „Otevíráme čtyři nová školení“

Zatím žádné názory Přidejte svůj