Blog – PPC - Dobrý web

Blog – PPC

  • DigiAka startuje v březnu již popáté

    Již popáté otevírá 1. 3. 2017 své brány zájemcům, kteří se chtějí věnovat digitálnímu marketingu komplexně. Své zkušenosti jim předávají ti nejlepší.

    17. 2. 2017 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Responzivní reklamy

    Uplynulý rok byl ze strany Google ve znamení velkých změn. Po odstranění pravého sloupce ve vyhledávání a změny formátu inzerátů přišel Google postupně od července s další novinkou, kterou jsou responzivní inzeráty v obsahové síti.

    6. 1. 2017 Kateřina Neugebauerová Žádné názory
  • Dynamické reklamy ve vyhledávání

    Dynamic Search Ads neboli dynamické reklamy ve vyhledávání nabízejí snadný způsob, jak reklamu ve vyhledávání Googlu zacílit na veškerý obsah vašeho webu, a to bez zdlouhavého vytváření kampaní a sestav klasickým způsobem. Manuální vytváření klasických reklam tím samozřejmě neodpadá - DSA je spíše vítaný doplněk a urychlení celého procesu. Skvěle se hodí pro rozsáhlejší webové stránky a e-shopy, kde pracujeme s tisíci položek, které chceme co nejrychleji kompletně pokrýt reklamou ve vyhledávání, jejíž vytváření nám zabere i několik měsíců.

    14. 7. 2016 Jakub Sehnal Žádné názory
  • Konec jedné éry, aneb AdWords včera a dnes

    Poměrně čerstvou událostí, která může zdánlivě působit jako „velký třesk“ v oblasti PPC reklamy, je oznámení Googlu o zastavení zobrazování reklamních sestav na pravé straně výsledků vyhledávání. Na otázky, co může tato inovace znamenat pro inzerenty a zda v sobě nese potenciál dlouhodobé změny uvažování o digitálním marketingu jako celku, jsme si pokusili odpovědět i v Dobrém webu.

    25. 2. 2016 Michal Mládek Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • 2016 – rok telefonických konverzí

    Na sklonku roku 2015 jsme měli skvělou příležitost pilotovat projekt měření, vyhodnocování a optimalizace telefonických konverzí v rámci kampaně pro Českou spořitelnu. Toto téma považujeme v Dobrém webu za jedno z klíčových, díky kterému dokážeme nadále zvyšovat efektivitu kampaní svých klientů i v roce 2016. Čtěte dále a dozvíte se proč... 

  • 12 tipů pro úspěšnou zahraniční PPC kampaň

    Zvažujete investici do PPC v jiné zemi nebo jazyce, než je ten váš? Pohybovat se s PPC v mezinárodním prostoru se zdá na první pohled obtížné. Při dodržení určitých zásad se ale fatálního neúspěchu obávat nemusíte.

  • Nové Firmy.cz - inovace s mnoha otazníky

    Na apríla spustí Seznam.cz zbrusu nové Firmy.cz. To je jistě dobrá zpráva, protože nejvýznamnější český katalog působil už hodně těžkopádně. Co se tedy změní? Téměř všechno.

    31. 3. 2014 Zdeněk Hejnák Žádné názory
  • Běží vaše PPC kampaně stále na plný výkon?

    Zkontrolujte si svůj účet krok po kroku… 

    Rozhraní AdWords, Skliku a dalších inzertních systémů se mění téměř každý den. Někdy je změna výrazná, jako například nedávné spuštění retargetingu Sklikem, jindy zase tak nepatrná, že ji běžný inzerent ani nezaznamená. Každodenní rutina nás navíc svádí jen k úpravám, na které jsme dlouhodobě zvyklí. Pokud ale chcete být úspěšní, musíte neustále hledat nové postupy a zdokonalovat ty stávající. S tím souvisí i zpětná kontrola již vytvořených kampaní.

    26. 2. 2014 Tomáš Turek Žádné názory
  • Hledejte své zákazníky ve vyhledávačích

    Pro mnoho jednotlivců a firem mají internetové vyhledávače zcela jiný význam než pro masové uživatele internetu. Jsou pro ně více, či méně důležitým zdrojem zákazníků a příjmů. Jak tedy díky vyhledávačům vydělávat?

    11. 9. 2013 Michal Mach Žádné názory
  • 13 důvodů, proč skamarádit PPC a SEO

    Mnoho lidí na PPC a SEO nahlíží jako na dvě odlišné disciplíny marketingu ve vyhledávačích. Dva vzájemné konkurenty. K častým otázkám klientů proto patří i to, zda zvolit pro dosažení svých cílů SEO, nebo PPC, nebo do kterého z těchto zdrojů návštěvnosti investovat. Vše je ale jinak. SEO a PPC nejsou dvě odlišné disciplíny, spojuje je totiž mnoho společného.

    4. 4. 2013 Michal Mach Žádné názory
  • AdWords Search Funnels, aneb kudy chodí zákazník

    Nahlížíte do svého účtu AdWords a přemýšlíte, jakou hrají roli klíčová slova, sestavy nebo celé kampaně, které sice zaznamenávají solidní návštěvnost, ale neprodávají? Zajímá vás, jak dlouho trvá návštěvníkům vašeho webu, než se rozhodnou ke konverzi? Odpověď na tyto a i jiné otázky můžete najít v přehledu AdWords Search Funnels.

    27. 3. 2013 Martin Volák Žádné názory
  • Vyhodnocení PF 2013

    Závěrem každého roku posíláme svým klientům a partnerům PF. Děkujeme jim tak za spolupráci v uplynulém roce a přejeme hodně úspěchů do toho dalšího. To není nic originálního. Tentokrát jsme se ale rozhodli jít na to jinak. Na začátku všeho byla touha snížit náklady na PF, ale proč zároveň neukázat aspoň trochu z toho, co děláme, a také nezískat zajímavá data. Nakonec se nám to povedlo nad naše očekávání a příští rok to bude ještě lepší.

    5. 2. 2013 Martin Kučera Žádné názory
  • Newsletter: Tipy na knihy pod stromeček

    Vánoce už klepou na dveře a vymyslet nějaký ten dárek není vůbec jednoduché. Navíc po nedávných zkušenostech s metanolovou aférou si člověk dvakrát rozmyslí, jestli bude darovat láhev něčeho tvrdšího. V Dobrém webu proto říkáme: “Ne, raději knihu!”

    Pokud tedy necháváte shánění dárku na poslední chvíli, nebo se snad chcete sami obdarovat, tak se nechte inspirovat následujícími tipy na dobré čtení z jednotlivých oblastí online marketingu.

    30. 11. 2012 Petr Pluháček Žádné názory
  • Newsletter: Vylučující klíčová slova – omezujeme nerelevantní zobrazení

    V tomto článku bych rád připomenul jednu z hlavních možností, jak omezit nerelevantní zobrazení vašich reklam ve vyhledávačích, a sice možnost přidání vylučujících klíčových slov. Vysvětlím, proč byste jim měli věnovat dostatek času a ukážu také základní i pokročilé techniky pro návrh vylučujících slov a práci s nimi. V závěru nabídnu malou inspiraci, jakými směry byste se mohli ubírat při návrhu vylučujících slov pro vaše kampaně.

    16. 5. 2012 Michal Mach 2 názory
  • Seriál PPC reklama v Skliku

    V uplynulých týdnech jsme publikovali šestidílný seriál o PPC reklamním systému Sklik. Začátečníkům přináší kompletní návod, jak začít inzerovat na Skliku – od zřízení účtu a nastavení fakturace až po založení prvních kampaní a interpretaci prvotních statistik. Ti, kdo už na Skliku inzerovali, mohou v poslední části seriálu najít pokročilé tipy pro zvýšení efektivity svých kampaní.

    23. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 6. - Optimalizace kampaní

    V závěrečném díle seriálu prozkoumáme možnosti pokročilých nastavení kampaní a přidáme další tipy pro efektivní správu, měření výkonu a zdroje pro další studium.

    20. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 5. – Statistiky ppc kampaní

    V seriálu o reklamním systému Sklik jsme se dosud seznámili s rozhraním a založili svou první kampaň. Naučili jsme se pokročilému cílení pomocí klíčových slov a vyzkoušeli si psaní inzerátů pro Sklik. V dnešním díle se zaměříme na statistiky výkonu ppc kampaní, jak se v nich orientovat a naučíme se interpretovat klíčové ukazatele.

    19. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 4. - Jak napsat dobrý inzerát

    V seriálu o reklamním systému Sklik jsme založili svou první kampaň, prozkoumali jsme, jak probíhá aukce inzerátů, a naučili jsme se využívat pokročilého cílení pomocí různých zápisů klíčových slov. V dnešním díle se zaměříme na psaní inzerátů – jak vytvořit chytlavý inzerát, na co bychom se při jeho tvorbě měli zaměřit a která omezení Skliku je třeba při tom dodržet.

    15. 3. 2012 Anna Marie Dostálová 32 názorů
  • Sklik 3. - Klíčová slova a pozice inzerátů

    V předchozích dílech seriálu jsme se seznámili s principy úspěšné PPC reklamy v systému Sklik, založili jsme si účet a vytvořili první kampaň. V dnešním díle se podíváme pod pokličku systému, jakým Sklik vybírá inzeráty na přední pozice a prozradíme, jak maximálně využít pokročilé možnosti cílení reklamy pomocí klíčových slov.

    12. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory