Blog – PPC – strana 2 - Dobrý web

Blog – PPC – strana 2

  • Sklik 2. - Struktura účtu a založení první kampaně

    V prvním díle seriálu jsme se seznámili s principy PPC reklamy, založili jsme si účet na Skliku a dobili do něj kredit. Nyní je čas prozkoumat blíže rozhraní Skliku a vytvořit naši první reklamní kampaň. Naučíme se porozumět struktuře reklamního účtu v Skliku a strukturovat svůj účet tak, abychom z něj vytěžili maximum. Závěrem si ukážeme si příklad vhodně zvolených klíčových slov, inzerátu a cílové stránky.

    9. 3. 2012 Anna Marie Dostálová 2 názory
  • Sklik 1. - Proč inzerovat, založení účtu a fakturace

    Sklik je nejvýznamnější česká inzertní síť, fungující na modelu PPC (platba za proklik). Těsné spojení s předním vyhledávačem Seznam.cz zajišťuje obrovský zásah uživatelů českého Internetu. Kdo chce být na českém Internetu vidět, nemůže Seznam opomenout. V tomto seriálu si probereme možnosti Skliku, a naučíme se základní práce a dovednosti k vytváření reklam v jeho rozhraní. V úvodním díle se podíváme na důvody, proč v Skliku inzerovat, vytvoříme účet a naučíme se dobíjet kredit.

    9. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Import a export kampaní mezi Sklikem a AdWords

    Pryč jsou časy, kdy exportovat vytvořené PPC kampaně mezi různými reklamními systémy představovalo problém, řešitelný pouze s použitím maker v Excelu. Kampaně, vytvořené pro Google AdWords, šly do Skliku importovat poměrně snadno. Opačný ale postup narážel zejména na nedostatky Skliku. Webové rozhraní Skliku stále nedosahuje uživatelského pohodlí, které nabízí konkurenční Google AdWords, nicméně právě v oblasti vzájemného importování vytvořených kampaní došlo k podstatnému zjednodušení.

    5. 3. 2012 Anna Marie Dostálová 2 názory
  • Vybrané nástroje pro správu PPC kampaní

    Správa PPC kampaní se během několika let své existence rozvinula do podoby samostatně existujícího odvětví online marketingu. Zajímavé je, že pro začínající správce/inzerenty stále není úplně snadné se jednoduše a rychle v oboru zorientovat, nalézt na jednom místě shromážděné informace o tom, jak při práci postupovat a čeho se vyvarovat. Přehled vybraných nástrojů pro správu PPC kampaní, Vám pomůže ujasnit nejen to, jaké nástroje jsou volně dostupné a pro PPC reklamu využitelné, ale také, kdy který z nástrojů nejlépe použít. Seznam vybraných nástrojů, pro který jsme vytvořili tuto záložku, budeme průběžně doplňovat.

    29. 12. 2011 Lukáš Foff 1 názor
  • Soutěž o školení s PPC týmem Dobrého webu

    PPC tým Dobrého webu se rozhodl uspořádat pro čtenáře našeho blogu a všechny fanoušky našich stránek na sociálních sítích předvánoční soutěž o zajímavou cenu. Tentokrát nebude soutěž postavena na odpovědi na záludnou otázku, ale bude vyžadovat především vaši pozornost a orientaci na webu.

    1. 12. 2011 Michal Mach Žádné názory
  • TisknuLevně.cz obhájil prvenství v soutěži ShopRoku
    15. 11. 2011 Luboš Plotěný Žádné názory
  • Newsletter: Jak urychlit správu PPC kampaní pomocí Excelu

    Při správě PPC kampaní pracujeme často s velkým množstvím dat a textu a jsme rádi za každou možnost si naši práci urychlit. Pojďme se podívat na pár funkcí v Microsoft Excelu (dále jen Excel), které nám mohou pomoci. Pro ukázkové obrázky byl použit Excel 2007. Vzhledem k tomu, že se ale jedná o funkce, obrázky by v zásadě ve všech verzích měly vypadat obdobně.

    9. 11. 2011 Helena Papírníková 4 názory
  • Optimalizace cílových stránek pro PPC kampaně

    Náklady na prokliky a tudíž i náklady na získání zákazníka z PPC kampaní se s nárůstem konkurence neustále zvyšují. Každý příchozí návštěvník z PPC kampaně, za kterého zaplatíme a opustí web bez dokončení konverze, je proto drahou ztrátou. Na vině může být nejen špatně zacílená inzerce, ale i špatně fungující webové stránky.

    26. 9. 2011 Michal Mach 4 názory
  • Newsletter: O návratnosti investic – 1. část

    V dnešní době má spousta agentur a online marketingových specialistů plnou pusu rentability – tedy návratnosti investic. Výpočtů návratnosti investic je celá řada, ale jen málokterý z nich obsahuje všechny náklady a přínosy. Co všechno tedy do výpočtů zahrnout a jakým způsobem počítat návratnost u PPC si popíšeme na následujících řádcích. Návratnosti SEO a úprav webu se budu věnovat v dalších dílech seriálu "O návratnosti investic".

    20. 9. 2011 Aleš Fodor 7 názorů
  • Studie českých e-shopů 2011

    Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných.

    19. 9. 2011 Adam Vrána Žádné názory
  • Školení v Brně a Bratislavě – nenechte uletět "early bird" slevu

    Máte to do Prahy daleko? Nevadí, zajděte si na školení Dobrého webu v Brně nebo Bratislavě a strčte konkurenci do kapsy! V říjnu proběhnou kurzy PPC, SEO, copywritingu, Facebooku, Google Analytics a UX.

    8. 8. 2011 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Newsletter: Mobilní reklama ve vyhledávání

    Mobilní vyhledávání ve světě roste a s ním i možnosti, které poskytují jednotlivé PPC systémy. Co všechno je tedy s mobilní reklamou ve vyhledávání možné? Má pro nás smysl se na ni už teď zaměřit? Jaká jsou úskalí a na co si dát pozor? Na tyto otázky se pokusí odpovědět dnešní newsletter.

    28. 7. 2011 Helena Papírníková Žádné názory
  • Cílení na témata v reklamní síti Google

    V nedávné době se objevil v Google AdWords nový způsob kontextového cílení. K cílení na základě klíčových slov nově přibyla možnost zobrazovat reklamu na stránkách, které spojuje určité téma.

    17. 6. 2011 Helena Šimková Žádné názory
  • Newsletter: Reklama na YouTube pomocí Google AdWords

    YouTube navštíví každý měsíc 76 % českých uživatelů internetu, jsou zde zastoupeny všechny věkové skupiny a začít inzerovat zde můžete téměř okamžitě. Široké možnosti cílení a využití různých formátů přivádí na YouTube stále více inzerentů. Proto jsme se rozhodli vám v březnovém newsletteru poodhalit něco z tajemství inzerce na YouTube.

    8. 3. 2011 Helena Šimková Žádné názory
  • Proč (ne)používat Etarget
    Všichni používáme AdWords a Sklik. Většina z nás už někdy využila i proklikovou reklamu na Facebooku. Méně známým hráčem v PPC je Etarget, který většina inzerentů, a nebojím se říct, že i většina agentur nevyužívá. Má to samozřejmě své důvody.
    20. 12. 2010 Aleš Fodor 1 názor
  • Newsletter: Ad Planner – vyzrajte na mediální plánování
    Setkali jste se někdy s problémem, jak nalézt vhodné webové stránky, které navštěvuje vaše cílové publikum a na které by bylo možné umístit reklamy a bannery? Jeden ze způsobů, jak na tento problém vyzrát, se můžete dozvědět v následujícím textu.
    8. 12. 2010 Michal Mach Žádné názory
  • Analýza reklamních pozic pomocí Google Analytics
    Která reklamní pozice v Google AdWords přináší nejvíc prokliků nebo konverzí? Je lepší být vidět na první nebo páté pozici? To jsou otázky, které zajímají většinu inzerentů. Univerzální odpověď neexistuje. My vám ale ukážeme, jak si pomocí Google Analytics vytvořit jednoduchý, ale šikovný přehled, který vám s nalezením odpovědí pomůže.
    30. 11. 2010 Helena Šimková 1 názor
  • Modifikátor volné shody
    Google před časem představil novinku v možnostech shody klíčových slov, tzv. modifikátor volné shody. A protože se tahle drobná, ale poměrně užitečná změna týká i českých luhů a hájů a ještě se o ní příliš nemluvilo, rozhodli jsme se vám ji v krátkosti představit.
    29. 10. 2010 Helena Šimková Žádné názory
  • Připravte PPC kampaně na Vánoce
    Vánoce bývají pro většinu podnikatelů největší sezónou, která je vyústěním úsilí celého roku. Navíc výnosy z online prodejů o Vánocích rok od roku rostou. Příprava a úprava PPC kampaní vzhledem k Vánocům je tedy něčím, na co bychom neměli zapomenout. Následujících pár tipů by s touto přípravou mohlo pomoci.
    11. 10. 2010 Helena Papírníková Žádné názory
  • Změny v přehledech Google AdWords
    V průběhu léta připravil Google pro uživatele služby AdWords několik změn v rozhraní. Tou poslední změnou, a to výraznou, je změna umístění vytváření přehledů. Možná již někteří z vás narazili na neaktivní šedivou kolonku v Centru přehledů s otazníčkem, oznamujícím změnu umístění přehledů z dosavadního „Centra přehledů“ na kartu Kampaně.
    6. 10. 2010 Michal Mach Žádné názory