Blog – SEO - Dobrý web

Blog – SEO

  • Case study | Linkbuilding & online PR pro Contipro

    Tvořit pravidelně atraktivní obsah o produktu, jehož základem je kyselina hyaluronová, nemusí být zrovna dvakrát jednoduché. Nám se i díky velmi vstřícné spolupráci ze strany klienta podařilo nastavené cíle i několikanásobně překonat. Jak jsme toho dosáhli, se můžete dočíst v této případové studii.

    28. 3. 2017 Radek Mikulka Žádné názory
  • DigiAka startuje v březnu již popáté

    Již popáté otevírá 1. 3. 2017 své brány zájemcům, kteří se chtějí věnovat digitálnímu marketingu komplexně. Své zkušenosti jim předávají ti nejlepší.

    17. 2. 2017 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Content NENÍ nové SEO

    Na českém i zahraničním internetu najdeme tisíce článků o online marketingu, avšak nejvíce kontroverzním tématem je jistě oblast SEO. O optimalizaci pro vyhledávače se píše téměř každý rok jinak a často se dokonce liší i názory specialistů publikující článek ve stejném období. Poslední dobou vídám titulky článků a inovativní názory, že „Content je nové SEO“ – ačkoliv není tato fráze zcela mylná, sama o sobě může být zavádějící a nemohu s ní tedy souhlasit. Je nutné se na toto téma podívat trochu více zeširoka.  

    17. 10. 2016 Milan Zeman Žádné názory
  • Návštěva v Contipru

    Vydali jsme se do sídla našeho klienta Contipro, kde jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací. V areálu společnosti v Dolní Dobrouči na nás čekalo milé přivítání, prohlídka laboratoří i výrobních místností. Rozhodli jsme se s vámi podělit o všechno, co jsme viděli a slyšeli. Tedy, téměř o všechno…

    30. 6. 2016 Kristýna Horová Žádné názory
  • SEOrestart 2016 aneb SEO neumírá, jen se mění…

    Událost SEO restart 2016 přinesla dávku nových informací, náhledů, rad a inspirace a probíhala s dynamikou správně nabité moderní odborné konference. Pokud bych měl shrnout odkaz letošního setkání do jedné věty, zněla by jednoznačně takto:

    "SEO neumírá, jen se radikálně mění"

    23. 6. 2016 Milan Zeman Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • 2016 – rok telefonických konverzí

    Na sklonku roku 2015 jsme měli skvělou příležitost pilotovat projekt měření, vyhodnocování a optimalizace telefonických konverzí v rámci kampaně pro Českou spořitelnu. Toto téma považujeme v Dobrém webu za jedno z klíčových, díky kterému dokážeme nadále zvyšovat efektivitu kampaní svých klientů i v roce 2016. Čtěte dále a dozvíte se proč... 

  • HTTPS a SEO: Google ano, Seznam ne!

    Už v létě 2014 přišel Google s doporučením, aby veškerá spojení mezi webovými prohlížeči a webovými servery využívala zabezpečený protokol HTTPS. Dle vyjádření Googlu se ale HTTPS navíc stalo faktorem ovlivňující hodnocení webu jeho vyhledavačem. Zatím má vliv jen malý, ale to se může rychle změnit. HTTPS se proto dostalo z okraje pozornosti a vynořila se tak otázka, zda HTTPS hromadně implementovat a jak přechod ovlivní pozice stránek ve vyhledavačích.

    12. 2. 2015 Daniela Rajtmajerová 4 názory
  • "Kolik" a "jak často", tak začínají nejčastější otázky v SEO

    Jako specialistka optimalizace pro vyhledávače (SEO) se od klientů neustále setkávám s mnoha otázkami. Některé se však opakují a to až překvapivě často. Téměř vždy začínají slovy „kolik“ nebo „jak často“ a na většinu z nich neexistuje jednoduchá univerzální odpověď. Přesto je důležité umět tazatelům poradit, ať už na základě vlastních zkušeností, nebo za pomoci různých článků, studií a výzkumů. Pojďme se tedy na nejčastější otázky v SEO podívat blíže.

    4. 11. 2014 Daniela Rajtmajerová 7 názorů
  • Rozhovor s Tomášem Pospíšilem: SEO je nekonvenční a často bez pravidel

    Tomáš Pospíšil pomáhá klientům Dobrého webu uspět ve světě vyhledávačů. Jeho úkolem je hledat cesty a způsoby, jak zvýšit relevantní návštěvnosti webů z přirozených výsledků vyhledávání, ale nejen to. Sledovat ho můžete na Twitteru, na Google+ nebo se s ním osobně setkat na pravidelných školeních SEO. Já jsem se ho vyptávala na SEO, školení, ale i život vůbec.

    29. 5. 2014 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Tak šel čas v SEO, aneb co nám Google (dal a) vzal

    Jen v posledních dvou letech zasáhla obor SEO celá řada inovací, které přicházely především ze strany Google. Důvody jsou jednoduché. Jakmile se přijde na to, že nějaká technika na vyhledávač takzvaně funguje, začne se rychle nadužívat až zneužívat. To dříve nebo později donutí vyhledávač změnit pohled na takovou techniku a snížit její vliv na výsledky vyhledávání. Tento článek se však dívá do daleko hlubší minulosti a popisuje jednotlivé historické SEO techniky. Ukáže vám, jak vznikaly, ale i jak to s nimi dopadlo.

    13. 3. 2014 Daniela Rajtmajerová 6 názorů
  • Dva tipy z konference BrightonSEO

    V září jsme spolu s Michalem Machem navštívili konferenci BrightonSEO, pořádanou agenturou SiteVisibility. Protože se většina přednášek týkala obsahu, byl náš cíl poměrně jasný. Na konferenci jsme se chtěli seznámit s tím, jaké formy obsahu tvoří agentury v zahraničí, a najít co nejvíce inspirace pro naše klienty.

  • Ušetřete čas s nástrojem SEO Tools for Excel

    V Dobrém webu pracujeme pro mnoho klientů a na mnoha projektech. Neustále se proto pátráme po nástrojích, které nám dokáží ulehčit práci. Nedávno jsme na jeden takový narazili a nyní už ho téměř plně využíváme. Jedná se o free nástroj SEO Tools for Excel švédského vývojáře Nielse Bosma. Velice obecně se jedná o nástroj, který umožňuje pracovat s daty potřebnými pro SEO přímo v excelovském sešitu bez nutnosti exportů z nejrůznějších nástrojů, změn formátování či slučování mnoha tabulek.

    21. 10. 2013 Daniela Rajtmajerová 1 názor
  • Google - Data vám už nedáme (not provided)

    Google přestal koncem září předávat informace o vyhledávacích dotazech a zavedl tzv. „bezpečné vyhledávání“. Tím ale zkomplikoval cestu k optimalizaci pro vyhledávače, tedy SEO.

    15. 10. 2013 Michal Mach 2 názory
  • Hledejte své zákazníky ve vyhledávačích

    Pro mnoho jednotlivců a firem mají internetové vyhledávače zcela jiný význam než pro masové uživatele internetu. Jsou pro ně více, či méně důležitým zdrojem zákazníků a příjmů. Jak tedy díky vyhledávačům vydělávat?

    11. 9. 2013 Michal Mach Žádné názory
  • Nabídněte své produkty správné cílové skupině – využijte bloggery!

    Časy, kdy se pro potřeby SEO získávaly odkazy z jakkoliv zaměřeného webu i bez návštěvnosti, jsou už dávno pryč. Pro úspěch ve vyhledávačích je dnes nezbytné nejen cílit na tematicky vhodné weby, ale také vybírat weby, které přivedou relevantní návštěvnost. To, že tím podpoříme své pozice ve vyhledávačích, můžeme brát jako přidanou hodnotu.

    13. 6. 2013 Daniela Rajtmajerová 2 názory
  • 13 důvodů, proč skamarádit PPC a SEO

    Mnoho lidí na PPC a SEO nahlíží jako na dvě odlišné disciplíny marketingu ve vyhledávačích. Dva vzájemné konkurenty. K častým otázkám klientů proto patří i to, zda zvolit pro dosažení svých cílů SEO, nebo PPC, nebo do kterého z těchto zdrojů návštěvnosti investovat. Vše je ale jinak. SEO a PPC nejsou dvě odlišné disciplíny, spojuje je totiž mnoho společného.

    4. 4. 2013 Michal Mach Žádné názory
  • Souboj Titánů pro SEO analýzu: MajesticSEO vs. Ahrefs - dodatek (Lupa.cz)

    Jste majitelem webu nebo se staráte o přivádění návštěvnosti na web ve firmě? Zřejmě se tedy neobejdete bez šikovného nástroje na analýzu zpětných odkazů. Jaký nástroj zvolit? Pro server Lupa.cz jsme porovnali nástroje MajesticSEO a Ahrefs. Do článku se však nevešly tabulky s cenami obou nástrojů a porovnání jejich funkcionalit, proto je doplňujeme alespoň takto dodatečně.

    6. 2. 2013 Michaela Štravs Matanelli Žádné názory
  • Newsletter: Požadavky na CMS z pohledu SEO

    Systémy pro správu obsahu (CMS – Content management system), častěji označované jako publikační či redakční systémy, jsou jednoduchým nástrojem pro vytváření a správu webových stránek. Oproti statickým stránkám vám vhodný publikační systém urychlí a usnadní většinu změn na webu. Od publikace nového obsahu po změnu struktury webu. Stejně tak vám umožní i flexibilně web rozšiřovat a přizpůsobit ho vašim požadavkům.Při návrhu či výběru vhodného publikačního systému je nutné sledovat nespočet rozhodujících faktorů. Často se ale zapomíná právě na to, jak CMS splní požadavky z pohledu SEO.

    31. 1. 2013 Michal Mach 10 názorů
  • Newsletter: Tipy na knihy pod stromeček

    Vánoce už klepou na dveře a vymyslet nějaký ten dárek není vůbec jednoduché. Navíc po nedávných zkušenostech s metanolovou aférou si člověk dvakrát rozmyslí, jestli bude darovat láhev něčeho tvrdšího. V Dobrém webu proto říkáme: “Ne, raději knihu!”

    Pokud tedy necháváte shánění dárku na poslední chvíli, nebo se snad chcete sami obdarovat, tak se nechte inspirovat následujícími tipy na dobré čtení z jednotlivých oblastí online marketingu.

    30. 11. 2012 Petr Pluháček Žádné názory