Blog – SEO – strana 2 - Dobrý web

Blog – SEO – strana 2

  • Newsletter: Redesign s Google Webmaster Tools – 6 přehledů, které nesmíte vynechat

    Google Webmaster Tools je jedinečný zdroj klíčových informací během a hlavně po skončení procesu tvorby nového webu. Následujících šest přehledů byste rozhodně neměli v nástroji Google Webmaster Tools vynechat.

  • Rozšiřujeme nabídku našich školení

    Počet školení, které pro vás pravidelně pořádáme, se vyšplhal na rovných 20 (plus jeden online kurz). Těší nás, že si z našich školení odnášíte plno nových poznatků a strávený čas hodnotíte jako užitečný. Podívejte se, co jsme pro vás od léta připravili.

    23. 10. 2012 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Newsletter: Jak na optimalizaci videa

    Na počátku dlouhodobé optimalizace webu musí u většiny jejich majitelů dojít ke změně dosavadního smýšlení. Pro zvýšení návštěvnosti a tržeb z vyhledávačů dnes již nestačí upravit on-page faktory tak, aby se více líbily vyhledávačům. Je zapotřebí pracovat s obsahem. A SEO je pro většinu oborů o tvorbě obsahu víc, než cokoliv jiného. V tomto článku popíšu, na co byste neměli zapomenout, pokud se obsah chystáte svým uživatelům předat pomocí videa.

  • Newsletter: Šest rad, jak podpořit nalezitelnost vašeho webu na internetu

    V tomto článku bych rád ukázal, že k získání zákazníků na internetu by mělo předcházet rozmyšlení, co budou potenciální návštěvníci ve vyhledávačích hledat. Detailněji vysvětlím, proč je unikátní obsah důležitý a pro ukázku představím weby, které využívají vhodně zvoleného obsahu pro své zviditelnění ve vyhledávačích.   

    22. 12. 2011 Tomáš Pospíšil Žádné názory
  • Studie českých e-shopů 2011

    Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných.

    19. 9. 2011 Adam Vrána Žádné názory
  • Fetch as Googlebot aneb jak Google přimět, aby prošel vaše webové stránky

    Během minulého týdne přišel Google s rozšířením funkce Fetch as Googlebot v nástroji Google Webmaster Tools. Na svět tak přišla další možnost, jak požádat prohledávač Google (Googlebot nebo vyhledávací robot Google) o procházení nově spuštěného webu nebo právě aktualizovaného obsahu.

    10. 8. 2011 Michaela Štravs Matanelli Žádné názory
  • Školení v Brně a Bratislavě – nenechte uletět "early bird" slevu

    Máte to do Prahy daleko? Nevadí, zajděte si na školení Dobrého webu v Brně nebo Bratislavě a strčte konkurenci do kapsy! V říjnu proběhnou kurzy PPC, SEO, copywritingu, Facebooku, Google Analytics a UX.

    8. 8. 2011 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Klubový večer WebTop100 – SEO efektivně
    Ve čtvrtek 16. září 2010 proběhlo již třetí letošní setkání Klubu WebTop100. Tématem klubového večera byla tentokrát optimalizace pro vyhledavače, neboli SEO. Poznatky k tomuto tématu přišli představit lidé, kteří jsou na SEO odborníky a to Michael Blahut z Dobrého webu a Jiří Koutný ze společnosti Collabim.
    24. 9. 2010 Michal Mach 1 názor
  • Jak se vede vašemu webu v Google?
    Novinka v Google Webmaster Tools ukazuje podrobnější statistiky vybraných dotazů, které směrovaly uživatele na váš web.
    14. 4. 2010 Michael Blahut Žádné názory
  • Newsletter: Podle čeho Google řadí výsledky vyhledávání
    Pro vyhodnocování relevance stránek a následného výsledného výpisu stránky ve výsledcích vyhledávání je použito více než 200 kriterií (Uvedli pro New York Times Inženýři kvality vyhledávání v Google Amit Singhal a Udi Manber). Tato kriteria jsou dále kombinována. Přesný způsob kombinace kriterií je, byl a nejspíš vždy bude přísně utajen. Dále se udává, že se způsob kombinace kriterií poměrně často mění, protože cílem Google je neustále zlepšovat výsledky vyhledávání tak, aby byl schopen uživatelům vždy nabídnout relevantní a obsahově kvalitní stránky. Pojďme se nyní trochu detailněji podívat na některá z výše zmíněných kriterií, nejznámější faktory ovlivňující výsledky vyhledávání a příklad rozdílu vyhledávání z různých zemí na Google v jednom jazyce.
    11. 3. 2010 Tomáš Bajtler Žádné názory
  • Newsletter: SEO na slova, která na webu „nechcete“
    Bohužel ani dnes nebudeme mluvit o speciálních tricích a SEO kouzlech, ale zaměříme se na prostou podstatu SEO – pokrytí relevantních výrazů. Obsahem tak částečně navážeme na nedávno publikovaný blogspot V SEO chybí konkurence.
    8. 12. 2009 Michael Blahut Žádné názory
  • V SEO chybí konkurence
    Občas se objeví názor, že v přirozených výsledcích vyhledávání již panuje taková konkurence, že je téměř nemožné svoje služby nebo produkty zviditelnit. Jistě - najdou se oblasti, kde podobné tvrzení může platit. Častěji však nastává situace, kdy konkurence ve výsledcích není zdaleka tolik, jak by se mohlo na první pohled zdát.
    2. 11. 2009 Michael Blahut Žádné názory
  • Pokročilé techniky SEO
    Rádi bychom se s vámi podělili o část svého know-how - nejmodernější trendy v optimalizaci pro vyhledávače. SEO není ve skutečnosti žádná věda. S našimi radami se i vy dostanete na vrchol!
    1. 4. 2009 Adam Fendrych Žádné názory
  • Newsletter: Jak dlouho vydrží vaše SEO?
    Optimalizaci pro vyhledávače (angl. zkratka SEO) dnes již bere vážně snad každý provozovatel webových stránek. Také nabídka služeb slibujících lepší výsledky ve vyhledávačích je velmi široká a různorodá. Různé přístupy k otázce optimalizace se mohou navzájem značně lišit jak ve zvolených metodách, tak i ve výsledcích.
    21. 2. 2009 Martin Smrt Žádné názory
  • Obnovení screenshotu webu na Seznamu
    Je poměrně známo, že vyhledávač Seznam má dlouhodobě dost problémů s náhledy webů, které zobrazuje ve výsledcích vyhledávání. Sbírání náhledů probíhá automaticky, ovšem Seznam postupuje podle jakýchsi svých priorit, takže se mnohdy k vašemu obsahu nemusí dostat. Když už má takový náhled zpracovaný, tak buď patří jinému webu, je zastaralý nebo nevypovídá o cílové stránce.
    11. 11. 2008 Pavel Jašek Žádné názory
  • Jaká byla konference WebTop100 2008
    30. října 2008 se konal již sedmý ročník konference pořádané Dobrým webem WebTop100. V Konferenčním centru City se sešla celá řada odborníků na internetový marketing a zástupci úspěšných firem.
    3. 11. 2008 Michael Blahut Žádné názory
  • Živě z konference o internetovém marketingu
    Dobrý web dnes pořádá konferenci s názvem Internetový marketing: motor úspěšného e-bussinesu. V hotelu Clarion v pražských Vysočanech se sešlo kolem 180 účastníků. Řeč bude o PPC reklamě, affiliate, e-mail marketingu, ale i uživatelském prožitku.
    24. 4. 2008 Přemysl Žák Žádné názory
  • Newsletter: Umíte využít podpůrné weby?
    Microsite, sesterské stránky či podpůrný web. Úzce související pojmy, které jste již pravděpodobně slyšeli v souvislosti s online marketingem. V dnešním newsletteru se na ně podíváme zblízka.
    30. 11. 2007 Martin Smrt Žádné názory
  • Newsletter: Jak vyměňovat odkazy
    Web by měl být kvalitně zpracován po technické stránce a obsahovat vhodně zvolená a rozmístěná klíčová slova, jež odpovídají zaměření webu a jsou často hledaná, tedy mají dobrý potenciál zvýšení návštěvnosti. To ovšem samo o sobě nestačí, aby vyhledávače stránku upřednostnily ve výsledcích vyhledávání, je důležité, aby na ni odkazovaly jiné weby. Čím více a čím kvalitnější, tím lépe. Stránka je pak z pohledu vyhledávače atraktivní a má zájem její obsah nabízet svým uživatelům.
    24. 10. 2007 Přemysl Žák Žádné názory
  • Živě z PPC konference - odpoledne
    Na PPC konferenci probíhá poslední panelová diskuse, nastal tedy čas podívat se znovu na fotografie, tentokrát z odpoledního programu.
    22. 5. 2007 Martin Smrt Žádné názory