Blog – Sklik - Dobrý web

Blog – Sklik

  • Konec jedné éry, aneb AdWords včera a dnes

    Poměrně čerstvou událostí, která může zdánlivě působit jako „velký třesk“ v oblasti PPC reklamy, je oznámení Googlu o zastavení zobrazování reklamních sestav na pravé straně výsledků vyhledávání. Na otázky, co může tato inovace znamenat pro inzerenty a zda v sobě nese potenciál dlouhodobé změny uvažování o digitálním marketingu jako celku, jsme si pokusili odpovědět i v Dobrém webu.

    25. 2. 2016 Michal Mládek Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Běží vaše PPC kampaně stále na plný výkon?

    Zkontrolujte si svůj účet krok po kroku… 

    Rozhraní AdWords, Skliku a dalších inzertních systémů se mění téměř každý den. Někdy je změna výrazná, jako například nedávné spuštění retargetingu Sklikem, jindy zase tak nepatrná, že ji běžný inzerent ani nezaznamená. Každodenní rutina nás navíc svádí jen k úpravám, na které jsme dlouhodobě zvyklí. Pokud ale chcete být úspěšní, musíte neustále hledat nové postupy a zdokonalovat ty stávající. S tím souvisí i zpětná kontrola již vytvořených kampaní.

    26. 2. 2014 Tomáš Turek Žádné názory
  • Vyhodnocení PF 2013

    Závěrem každého roku posíláme svým klientům a partnerům PF. Děkujeme jim tak za spolupráci v uplynulém roce a přejeme hodně úspěchů do toho dalšího. To není nic originálního. Tentokrát jsme se ale rozhodli jít na to jinak. Na začátku všeho byla touha snížit náklady na PF, ale proč zároveň neukázat aspoň trochu z toho, co děláme, a také nezískat zajímavá data. Nakonec se nám to povedlo nad naše očekávání a příští rok to bude ještě lepší.

    5. 2. 2013 Martin Kučera Žádné názory
  • Seriál PPC reklama v Skliku

    V uplynulých týdnech jsme publikovali šestidílný seriál o PPC reklamním systému Sklik. Začátečníkům přináší kompletní návod, jak začít inzerovat na Skliku – od zřízení účtu a nastavení fakturace až po založení prvních kampaní a interpretaci prvotních statistik. Ti, kdo už na Skliku inzerovali, mohou v poslední části seriálu najít pokročilé tipy pro zvýšení efektivity svých kampaní.

    23. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 6. - Optimalizace kampaní

    V závěrečném díle seriálu prozkoumáme možnosti pokročilých nastavení kampaní a přidáme další tipy pro efektivní správu, měření výkonu a zdroje pro další studium.

    20. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 5. – Statistiky ppc kampaní

    V seriálu o reklamním systému Sklik jsme se dosud seznámili s rozhraním a založili svou první kampaň. Naučili jsme se pokročilému cílení pomocí klíčových slov a vyzkoušeli si psaní inzerátů pro Sklik. V dnešním díle se zaměříme na statistiky výkonu ppc kampaní, jak se v nich orientovat a naučíme se interpretovat klíčové ukazatele.

    19. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 4. - Jak napsat dobrý inzerát

    V seriálu o reklamním systému Sklik jsme založili svou první kampaň, prozkoumali jsme, jak probíhá aukce inzerátů, a naučili jsme se využívat pokročilého cílení pomocí různých zápisů klíčových slov. V dnešním díle se zaměříme na psaní inzerátů – jak vytvořit chytlavý inzerát, na co bychom se při jeho tvorbě měli zaměřit a která omezení Skliku je třeba při tom dodržet.

    15. 3. 2012 Anna Marie Dostálová 27 názorů
  • Sklik 3. - Klíčová slova a pozice inzerátů

    V předchozích dílech seriálu jsme se seznámili s principy úspěšné PPC reklamy v systému Sklik, založili jsme si účet a vytvořili první kampaň. V dnešním díle se podíváme pod pokličku systému, jakým Sklik vybírá inzeráty na přední pozice a prozradíme, jak maximálně využít pokročilé možnosti cílení reklamy pomocí klíčových slov.

    12. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Sklik 2. - Struktura účtu a založení první kampaně

    V prvním díle seriálu jsme se seznámili s principy PPC reklamy, založili jsme si účet na Skliku a dobili do něj kredit. Nyní je čas prozkoumat blíže rozhraní Skliku a vytvořit naši první reklamní kampaň. Naučíme se porozumět struktuře reklamního účtu v Skliku a strukturovat svůj účet tak, abychom z něj vytěžili maximum. Závěrem si ukážeme si příklad vhodně zvolených klíčových slov, inzerátu a cílové stránky.

    9. 3. 2012 Anna Marie Dostálová 2 názory
  • Sklik 1. - Proč inzerovat, založení účtu a fakturace

    Sklik je nejvýznamnější česká inzertní síť, fungující na modelu PPC (platba za proklik). Těsné spojení s předním vyhledávačem Seznam.cz zajišťuje obrovský zásah uživatelů českého Internetu. Kdo chce být na českém Internetu vidět, nemůže Seznam opomenout. V tomto seriálu si probereme možnosti Skliku, a naučíme se základní práce a dovednosti k vytváření reklam v jeho rozhraní. V úvodním díle se podíváme na důvody, proč v Skliku inzerovat, vytvoříme účet a naučíme se dobíjet kredit.

    9. 3. 2012 Anna Marie Dostálová Žádné názory
  • Import a export kampaní mezi Sklikem a AdWords

    Pryč jsou časy, kdy exportovat vytvořené PPC kampaně mezi různými reklamními systémy představovalo problém, řešitelný pouze s použitím maker v Excelu. Kampaně, vytvořené pro Google AdWords, šly do Skliku importovat poměrně snadno. Opačný ale postup narážel zejména na nedostatky Skliku. Webové rozhraní Skliku stále nedosahuje uživatelského pohodlí, které nabízí konkurenční Google AdWords, nicméně právě v oblasti vzájemného importování vytvořených kampaní došlo k podstatnému zjednodušení.

    5. 3. 2012 Anna Marie Dostálová 2 názory
  • Optimalizace cílových stránek pro PPC kampaně

    Náklady na prokliky a tudíž i náklady na získání zákazníka z PPC kampaní se s nárůstem konkurence neustále zvyšují. Každý příchozí návštěvník z PPC kampaně, za kterého zaplatíme a opustí web bez dokončení konverze, je proto drahou ztrátou. Na vině může být nejen špatně zacílená inzerce, ale i špatně fungující webové stránky.

    26. 9. 2011 Michal Mach 4 názory
  • Studie českých e-shopů 2011

    Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných.

    19. 9. 2011 Adam Vrána Žádné názory