Blog – Sociální média - Dobrý web

Blog – Sociální média

  • DigiAka startuje v březnu již popáté

    Již popáté otevírá 1. 3. 2017 své brány zájemcům, kteří se chtějí věnovat digitálnímu marketingu komplexně. Své zkušenosti jim předávají ti nejlepší.

    17. 2. 2017 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Content NENÍ nové SEO

    Na českém i zahraničním internetu najdeme tisíce článků o online marketingu, avšak nejvíce kontroverzním tématem je jistě oblast SEO. O optimalizaci pro vyhledávače se píše téměř každý rok jinak a často se dokonce liší i názory specialistů publikující článek ve stejném období. Poslední dobou vídám titulky článků a inovativní názory, že „Content je nové SEO“ – ačkoliv není tato fráze zcela mylná, sama o sobě může být zavádějící a nemohu s ní tedy souhlasit. Je nutné se na toto téma podívat trochu více zeširoka.  

    17. 10. 2016 Milan Zeman Žádné názory
  • Buďte v obraze… buďte v obrázku!

    Je tomu pár hodin, co Facebook zveřejnil další převratnou novinku, a to nejenom na poli sociálních sítí. 360 fotky vás prostě vtáhnou do děje! Ohromující a fascinující způsob pro tvůrce obsahu, jak sdílet poutavé příběhy, zážitky a zajímavá místa se svými fanoušky.

    10. 6. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Snapchat, to je taková reality show v kapse

    Ve čtvrtek 26. května proběhla první odborná konference na téma Snapchat v České republice. Snapchat zažívá v poslední době velký boom nejen ve světě, ale i u nás a točí se kolem něj velká spousta diskusí. Zákonitě tedy vzniká spousta mýtů a polopravd, které si konference kladla za cíl vyvrátit. My jsme u toho samozřejmě nemohli chybět a rádi bychom se s vámi podělili o nejzásadnější highlighty.

    31. 5. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Facebook Live je nejžhavější novinkou od dob poslední nejžhavější novinky…

    Facebook Live je nástroj pro živá vysílání videí, které Facebook spustil již v půlce loňského roku. Tehdy této služby mohly využít pouze veřejně známé osobnosti, ale během několika týdnů by už měl být Facebook Live zpřístupněn všem uživatelům na celém světě.

    11. 5. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Rozšiřujeme nabídku našich školení

    Ve spolupráci se zkušenými a oblíbenými lektory jsme si pro vás připravili hned čtyřlístek nových školení, prostřednictvím nichž si opět o něco více můžete rozšířit vaše znalosti na poli digitálního marketingu.

    5. 4. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • 2016 – rok telefonických konverzí

    Na sklonku roku 2015 jsme měli skvělou příležitost pilotovat projekt měření, vyhodnocování a optimalizace telefonických konverzí v rámci kampaně pro Českou spořitelnu. Toto téma považujeme v Dobrém webu za jedno z klíčových, díky kterému dokážeme nadále zvyšovat efektivitu kampaní svých klientů i v roce 2016. Čtěte dále a dozvíte se proč... 

  • Přednášející konference WebTop100 se představují (část 1.)

    Již příští čtvrtek 25. 10. od 9:00 proběhne 11. ročník konference WebTop100. Program konference, který je tvořen 12 případovými studiemi, slibuje zajímavou diskusi nad aktuálními tématy digitálního marketingu. Požádali jsme přednášející o představení, o čem budou jejich přednášky. 

    17. 10. 2012 Pavel Kilian Žádné názory
  • Kampaň jako soutěž na Facebooku

    Kampaně v sociálních sítích mohou nabývat různou podobu a sledovat odlišné cíle. Pro našeho klienta Aaron.cz jsme zvolili osvědčený marketingový nástroj – soutěž. Právě díky soutěžím můžete nalákat velké množství vašich stávajících a potenciálních zákazníků a udržovat je v kontaktu s vaší značkou.

    12. 3. 2012 Ondřej Jireš 3 názory
  • Newsletter: Krize, tentokrát sociálně mediální

    V marketingové terminologii zakořenil nový výraz, sociálně mediální krize. Nejde o plošnou krizi a doufejme, že ta ani nepřijde. Tyto krize se týkají jednotlivých společností, které se rozhodly zvýšit svůj komunikační potenciál, vrhly se do komunikace na sociálních sítích, jenže selhaly. Došlo u nich ke zvýšení negativního vnímání značky případně rovnou k finančním ztrátám. Předejděte podobným problémům.

    19. 10. 2011 Ondřej Jireš Žádné názory
  • Studie českých e-shopů 2011

    Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných.

    19. 9. 2011 Adam Vrána Žádné názory
  • Školení v Brně a Bratislavě – nenechte uletět "early bird" slevu

    Máte to do Prahy daleko? Nevadí, zajděte si na školení Dobrého webu v Brně nebo Bratislavě a strčte konkurenci do kapsy! V říjnu proběhnou kurzy PPC, SEO, copywritingu, Facebooku, Google Analytics a UX.

    8. 8. 2011 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Newsletter: Reklama na YouTube pomocí Google AdWords

    YouTube navštíví každý měsíc 76 % českých uživatelů internetu, jsou zde zastoupeny všechny věkové skupiny a začít inzerovat zde můžete téměř okamžitě. Široké možnosti cílení a využití různých formátů přivádí na YouTube stále více inzerentů. Proto jsme se rozhodli vám v březnovém newsletteru poodhalit něco z tajemství inzerce na YouTube.

    8. 3. 2011 Helena Šimková Žádné názory
  • Dubnový Web Analytics Wednesday
    S měsíčním odstupem a snad i s nadhledem. 28. 4. 2010 proběhlo v Braunově sklepě další v pořadí již čtvrté setkání Web Analytics Wednesday. Tématem bylo „Měření sociálních médií“, tedy téma nanejvýš aktuální. Sešla se početná společnost a nakonec se ukázalo, že největším přínosem k celému večeru, alespoň pro mě, byla právě debata k tématům a reakce přítomných inspirované prezentacemi.
    27. 5. 2010 Tomáš Rauch Žádné názory
  • Ohlédnutí za letošní konferencí WebTop100
    V úterý 20. října 2009 odstartoval již devátý ročník konference WebTop100 pořádané Dobrým webem v konferenčním centru City. Na místě se jako už tradičně sešla odborná veřejnost zastoupena především z řad specialistů úspěšných firem a nezávislých odborníků. Letošní ročník konference byl mým vůbec prvním, kterého jsem se zúčastnil a asi proto ve mne zanechal silný dojem, proto se vám pokusím v následujících řádcích nastínit jednotlivá témata. Nejprve však pár slov úvodem k programu a moderátorovi.
    3. 11. 2009 Tomáš Bajtler Žádné názory
  • PPC trochu jinak - jak na Facebook?
    Sociální sítě jsou dnes bezpochyby v online marketingu nejčastěji skloňovaným výrazem. Proto se i na třetím klubovém večeru WebTop100 mluvilo mimo jiné o reklamě na Facebooku. Konkrétně se tato prezentace týkala reklamních aktivit firmy Vivantis a.s., která se zabývá online prodejem.
    27. 10. 2009 Aleš Fodor Žádné názory
  • Jak nažhavit své zákazníky
    Britský internetový módní dům ASOS, který již dlouhou dobu vyniká svou schopností rychle a vždy positivně komunikovat se zákazníky, předvedl další výborný kousek ze své marketingové dílny.
    8. 9. 2009 Pavel Jašek Žádné názory
  • Živě z konference o internetovém marketingu
    Dobrý web dnes pořádá konferenci s názvem Internetový marketing: motor úspěšného e-bussinesu. V hotelu Clarion v pražských Vysočanech se sešlo kolem 180 účastníků. Řeč bude o PPC reklamě, affiliate, e-mail marketingu, ale i uživatelském prožitku.
    24. 4. 2008 Přemysl Žák Žádné názory
  • Newsletter: Umíte využít podpůrné weby?
    Microsite, sesterské stránky či podpůrný web. Úzce související pojmy, které jste již pravděpodobně slyšeli v souvislosti s online marketingem. V dnešním newsletteru se na ně podíváme zblízka.
    30. 11. 2007 Martin Smrt Žádné názory