Studie českých e-shopů 2011 - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Studie českých e-shopů 2011

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných.

Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e-shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Dobrý web připravil rozsáhlou 30stránkovou studii českých e-shopů, která má za cíl pomoci provozovatelům e-shopů problémy pochopit a připravit si tím podmínky pro další rozvoj – tentokrát správnou cestou.

Datum vydání: 19. 9. 2011

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  • Dokážete si poradit s přípravou a plánováním kampaní? 
  • Umíte vyhodnocovat a využít důležité metriky kampaní a webu?
  • Znáte možnosti měření online prostředí, co sledovat, kontrolovat, požadovat?
  • Víte, jak dělat kampaně u různých obchodních aktivit?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás Školení: Měření a vyhodnocování kampaní  zbytečné.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

Adam Vrána

Adam Vrána

Názory k článku „Studie českých e-shopů 2011“

Zatím žádné názory Přidejte svůj