Studie českých e-shopů 2011 - Dobrý web

Studie českých e-shopů 2011

Většina provozovatelů internetových obchodů se snaží své weby posouvat dále směrem k vyšším obchodním výkonům, mnohdy jim v tom však brání řada problémů – často i snadno odstranitelných.

Bohužel se velmi často ukazuje, že sami provozovatelé nevědí, v čem tkví hlavní potíž, respektive si neuvědomují podstatu problému, který jim brání v maximálním využití obchodního potenciálu jejich e-shopu. A přitom správné pochopení problému je jediná možná cesta, jak jej efektivně vyřešit.

Dobrý web připravil rozsáhlou 30stránkovou studii českých e-shopů, která má za cíl pomoci provozovatelům e-shopů problémy pochopit a připravit si tím podmínky pro další rozvoj – tentokrát správnou cestou.

Datum vydání: 19. 9. 2011

Školení e-mail marketingu

  • Získejte emailové kontakty a přetvořte je v zákazníky
  • Zaveďte automatizované kampaně
  • Jak e-mailing řídit, zlepšovat a vyhodnocovat

Podívejte se na detailní informace o školení e-mailingu

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

Adam Vrána

Adam Vrána

Názory k článku „Studie českých e-shopů 2011“

Zatím žádné názory Přidejte svůj