Upoutávka na GACP Summit - Dobrý web

Upoutávka na GACP Summit

Ve dnech 14. – 16. září se v kalifornském Mountain View bude odehrávat každoroční konference pro certifikované partnery Google Analytics (odtud ta zkratka GACP = Google Analytics Certified Partners). Za Dobrý web, který je GACP společností od června 2009, se této konference zúčastní Pavel Jašek.

Během třídenního programu bude, stejně jako minulý rok, přednášet spousta zajímavých osobností z Google i některých významných společností. Výbornou zprávou je, že bude opět přednášet i Avinash Kaushik, jehož přednášky bývají velmi inspirující a nebojí se v nich udělat legraci ani z Google Analytics, i když pro Google pracuje.

Ačkoliv zatím přesně neznáme a ani nemůžeme zveřejňovat konkrétní názvy přednášek, víme, že by měly být méně orientované na technické záležitosti, a naopak více zaměřené na přínos využití analytických dat pro podnikání. Určitě se dozvíme také o nově připravovaných funkcích Google Analytics.

Poznatky z konference s Vámi budeme samozřejmě sdílet. Pavel bude psát reportáž na blog Dobrého webu a během konference můžete sledovat také jeho Twitter. Materiály a prezentace, které budeme moci zveřejnit, vám také odkážeme. Připravujeme pro vás ale i zajímavější výstup.

Juan Damia, fotografie z http://www.analytics20.org/about-me/

Domluvili jsme se s Juanem Damiou z Argentiny, že natočíme krátký videorozhovor o průběhu konference a některých zajímavých poznatcích. Juan je koordinátorem Web Analytics Association pro Latinskou Ameriku, píše blog Analytics 2.0 (v angličtině) a založil dvě firmy: Socialmetrix se zabývá analytickou platformou pro monitoring sociálních sítí a druhá společnost, Intellignos, je vedoucím hráčem na poli webové analytiky a Business Intelligence v Jižní Americe. Doufáme tedy, že vše klapne a video se podaří, protože Juan Dimia je hodně chytrý chlapík, který má hodně co říct.

Google Analytics se v poslední době velmi rozvíjí a je čím dál užitečnější i pro velmi náročné uživatele. V tomto stavu se Google určitě nezastaví a tak se s námi těšte na další novinky!

Datum vydání: 31. 8. 2010

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  • Umíte vytvořit landing page do jedné hodiny
  • Víte, jak postavit na nohy tu současnou?
  • Dokážete vyhodnocovat všechny vaše vstupní stránky?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie  zbytečné.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

Pavel Jašek - nová

Pavel Jašek

Názory k článku „Upoutávka na GACP Summit“

Zatím žádné názory Přidejte svůj