Blog – User Experience - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Blog – User Experience

  • SEO restart 2017 aneb SEO jako multiobor

    SEO restart byl opět nabitý skvělými přednáškami a organizačně šlapal také výborně. Jsem rád, že jsem se zúčastnil a zde je můj přehled toho nejzajímavějšího.

    21. 6. 2017 Milan Zeman Žádné názory
  • Můj první rok v Dobrém webu

    V sobotu 1. dubna jsem oslavil svůj první rok v Dobrém webu. "Už rok...," povzdechl jsem si prve, abych si vzápětí uvědomil "...vlastně jenom rok." Za ten rok jsme toho totiž stihli opravdu dost, a i proto jsem se rozhodl založit si tu vlastní kroniku a sepsat všechno důležité do jednoho článku. Je nelegálně dlouhý, ale plný detailů a konkrétních čísel včetně celkového zisku, kterého jsme dosáhli v roce 2016 :)

    18. 4. 2017 Radek Mikulka Žádné názory
  • Shrnutí výsledků soutěže WebTop100 2016

    Výsledky soutěže WebTop100 - co tvůrci digitálních projektů zvládají na jedničku a v čem mají stále ještě rezervy.

    6. 3. 2017 Radek Mikulka Žádné názory
  • DigiAka startuje v březnu již popáté

    Již popáté otevírá 1. 3. 2017 své brány zájemcům, kteří se chtějí věnovat digitálnímu marketingu komplexně. Své zkušenosti jim předávají ti nejlepší.

    17. 2. 2017 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Zkušenosti z UX Conference v Londýně

    Člověk čas od času hledá možnosti, jak se zlepšit ve svém oboru. Jednorázové školení může posunout člověka za krátkou chvíli poměrně daleko v porovnání s průběžným vzděláváním se v práci.

    18. 1. 2017 Jan Rudinský Žádné názory
  • Novinky od Googlu: moderní analytika pro všechny!

    Dle vyjádření Babaka Pahlavana, vedoucího datových produktů ve společnosti Google, spuštění všech novinek reflektuje současnou situaci na trhu: Pokud dnes něco spojuje malé a velké společnosti, pak je to výzva, před kterou stojí, tedy neustále rostoucí očekávání ze strany zákazníků. 

    11. 10. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEOROZHOVOR: Janne M. Lohvansuu (User Intelligence)

    Další rozhovor o současnosti i budoucnosti oboru user experience, tentokrát s Jannem M. Lohvansuu, ředitelem společnosti User Intelligence. Ptali jsme se na to, jak zavést user experience do procesů zaběhnuté organizace, jestli chápat zákaznickou cesta spíše jako proces, či nástroj nebo třeba na to, jak si udržet kvalitu napříč světem multichannelu.

    6. 10. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEOROZHOVOR: Bob Schumacher (GfK)

    Exkluzivní videorozhovor s Bobem Schumacherem, vicepresidentem GfK, o tom, jaký dopad má uživatelská zkušenost na hodnotu značky, jak tento vztah měřit, a o výzvách, které na user experience čekají v budoucnu.

    20. 9. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Online uživatelské testování

    Poslední dobou se nám stále častěji stává, že nám kombinace očekávání zákazníka a daných podmínek umožňuje testovat více webů prostřednictvím internetu. Jedná se o formu uživatelského testování, u kterého není nutná fyzická přítomnost respondenta v UX laboratoři a v některých případech ani moderátora během testování. Naráz může webovky testovat více uživatelů a s vyhodnocováním nám pomáhá online systém, což celý proces značně urychluje a jeho realizace i s vyhodnocením lze zvládnout během pár dní. Takový výzkum taktéž přijde našeho klienta o poznání levněji.

    16. 8. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEO: Janne M. Lohvansuu - Nový typ podnikání s dialogem se zákazníky v reálném čase

    Janne M. Lohvansuu, podnikatel, mentor a konzultant, který se mnohokrát osvědčil jako skvělý stratég pro digitální obchod s výrazným zaměřením na výsledky. Vždy se snaží vytvářet inovativní digitální služby, které zajistí skvělou uživatelskou zkušenost, a pevně věří ve význam výzkumu uživatelského chování. Ve své přednášce na konferenci UX & Digitální inovace představil hned několik důvodů, proč by se úspěšné společnosti měly v multikanálovém prostředí aktivně zapojovat do dialogu se svými zákazníky.

    16. 8. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEO: Bob Schumacher - Vztah mezi UX a značkou

    Jakou roli hraje user experience v oblasti budování a řízení značky?Proč haló efekt vyvolaný dobrou zkušeností dokáže omluvit špatný zážitek? A proč naopak vynikající uživatelská zkušenost ovlivní naše vnímání značky jen velmi málo?

    Nejen o tom na konferenci UX & digitální inovace přiletěl až z Chicaga povyprávět Bob Schumacher, Executive Vice President výzkumné agentury GfK.

    9. 8. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEO: Jiří Sekera - Zpátky ke kořenům

    Zpátky ke kořenům s Jiřím Sekerou. 
    Čas od času se zamotáme mezi všemi těmi novými trendy, procesy, technologiemi a frameworky. Jirka se s vámi podělí o pár jednoduchých tipů, díky kterým se nejednou podařilo navázat na přetrženou linku a znovu narovnat vztah a porozumění designéra s klientem.

    2. 8. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEO: Jakub Franc & Jiří Mžourek - Od nápadu k implementaci

    V druhém díle našeho prázdninového seriálu vás Jakub Franc společně s Jiřím Mžourkem provedou cestou od nápadu až k implementaci. Představí vám způsob, jakým zajistit, aby navržená inovace vůbec spatřila světlo světa, a to v co nejkratším čase s co nejmenším rizikem. A podělí i se i o další zkušenosti ze svého působení v Sun Microsystems, AVG Technologies a GoodData, včetně nejnovějších trendů ze Stanfordu, Berkeley a Whartonu.

    26. 7. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • VIDEO: Martin Bednář - Víc než jen UX: design pro rozvoj obchodní strategie

    Videozáznam přednášky, která zazněla v rámci konference UX & Digitální inovace. Martin vám představí způsob, jakým vymyslet nové produkty a služby, jak proniknout v měnícím se konkurenčním prostředí, jak nejlépe reagovat na nové trendy či expandovat na nové trhy. IDEO, Google Ventures a další používají metody design thinking nejen pro zlepšení použitelnosti produktu, ale i pro vývoj produktové strategie. Na konkrétním příkladu ukáže, jak jedna taková metoda vypadá a jak ji můžete použít i pro vaši firmu. Produktová inovace pro ty z nás, kdo nejsou Steve Jobs.

    19. 7. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Rozhovor s vítězem posledního ročníku WebTop100

    Po roce opět otevíráme přihlašování projektů do tradiční soutěže WebTop100. Při té příležitosti jsme se rozhodli vyzpovídat Davida Fišera, zástupce loňského vítěze soutěže, společnosti Vodafone. 

    18. 5. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Hodnocení webu z pohledu uživatele

    O úspěchu, či neúspěchu webové stránky čím dál více rozhoduje její použitelnost. Jejími hlavními úkoly je zařídit, aby návštěvník našel požadované informace snadno a rychle, a podporovat tak celkové cíle webu. Typicky tedy přeměnit návštěvníky v zákazníky, kteří se na web vracejí a opakovaně nakupují.

    2. 5. 2016 Petr Žďárský Žádné názory
  • Jak jsme si užili Klubový večer WebTop100

    V úterý 5. dubna proběhl první Klubový večer WebTop100 letošního roku a my se s Vámi musíme podělit o postřehy z něj.  Klubové večery jsou pravidelná setkání majitelů platinového členství WebTop100 plné inspirativních prezentací, expertních analýz a případových studií. Tentokráte na téma Zákaznické cesty a měření multichannelu

    12. 4. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Jak napsat text, který prodává

    O psaní produktových popisků se toho už mnoho řeklo a ještě o něco víc napsalo. Přesto si můžeme často přečíst texty, které nejsou „úplně ono“. Většinou to není tím, že by jim něco chybělo – naopak hodně toho přebývá. Následujících pět bodů berte tedy jako inspiraci k tomu, aby se vaše texty staly zase o něco atraktivnějšími.

    21. 3. 2016 Kristýna Horová Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • 2016 – rok telefonických konverzí

    Na sklonku roku 2015 jsme měli skvělou příležitost pilotovat projekt měření, vyhodnocování a optimalizace telefonických konverzí v rámci kampaně pro Českou spořitelnu. Toto téma považujeme v Dobrém webu za jedno z klíčových, díky kterému dokážeme nadále zvyšovat efektivitu kampaní svých klientů i v roce 2016. Čtěte dále a dozvíte se proč...