Blog – Webová analytika - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Blog – Webová analytika

  • Můj první rok v Dobrém webu

    V sobotu 1. dubna jsem oslavil svůj první rok v Dobrém webu. "Už rok...," povzdechl jsem si prve, abych si vzápětí uvědomil "...vlastně jenom rok." Za ten rok jsme toho totiž stihli opravdu dost, a i proto jsem se rozhodl založit si tu vlastní kroniku a sepsat všechno důležité do jednoho článku. Je nelegálně dlouhý, ale plný detailů a konkrétních čísel včetně celkového zisku, kterého jsme dosáhli v roce 2016 :)

    18. 4. 2017 Radek Mikulka Žádné názory
  • DigiAka startuje v březnu již popáté

    Již popáté otevírá 1. 3. 2017 své brány zájemcům, kteří se chtějí věnovat digitálnímu marketingu komplexně. Své zkušenosti jim předávají ti nejlepší.

    17. 2. 2017 Petra Pangrácová Žádné názory
  • Novinky od Googlu: moderní analytika pro všechny!

    Dle vyjádření Babaka Pahlavana, vedoucího datových produktů ve společnosti Google, spuštění všech novinek reflektuje současnou situaci na trhu: Pokud dnes něco spojuje malé a velké společnosti, pak je to výzva, před kterou stojí, tedy neustále rostoucí očekávání ze strany zákazníků. 

    11. 10. 2016 Radek Mikulka Žádné názory
  • Pokročilá webová analytika pro ČMSS

    S naším klientem, Českomoravskou stavební spořitelnou, a.s., dlouhodobě řešíme správu webové analytiky a rozvoj v této oblasti. ČMSS má kromě korporátního webu i internetový magazín o bydlení Tadyjemoje.cz a věrnostní program Získejteulišky.cz, přičemž každý z webů má jiné cíle a stojí na různé úrovni v rámci rozhodovacího cyklu potenciálního zákazníka.

    14. 4. 2016 Michal Mládek Žádné názory
  • Dvěma úhly pohledu: hodnocení právě uplynulého běhu projektu DigiAka

    Digitální agentura Dobrý web a Asociace komunikačních agentur (AKA), zastoupená svou sekcí Digitální agentury otevírají již třetí běh vzdělávacího projektu Akademie digitálního marketingu DigiAka. Při této příležitosti jsme vyzpovídali úspěšnou absolventku druhého běhu, Evu Zehnálkovou, společně s Evou Sommerovou, marketingovou manažerkou společnosti Channel Crossings, jenž na projektu participovala jakožto potenciální zadavatel kampaní.

    8. 2. 2016 Petra Pangrácová Žádné názory
  • 2016 – rok telefonických konverzí

    Na sklonku roku 2015 jsme měli skvělou příležitost pilotovat projekt měření, vyhodnocování a optimalizace telefonických konverzí v rámci kampaně pro Českou spořitelnu. Toto téma považujeme v Dobrém webu za jedno z klíčových, díky kterému dokážeme nadále zvyšovat efektivitu kampaní svých klientů i v roce 2016. Čtěte dále a dozvíte se proč... 

  • Práce s daty je pro marketing výzvou

    Devadesát procent on-line dat bylo vytvořeno v posledních dvou letech. Každou minutu proběhnou na Googlu dva miliony vyhledávání, vznikne 680 tisíc updatů profilů na Facebooku, na YouTube přibude 48 hodin nahraného videa a pokračovat bychom mohli dál a dál. K čemu se ale dá takové množství dat využít? V marketingu zejména k tomu, abychom si udělali více či méně věrný obrázek o chování našich zákazníků. Takové znalosti pak uplatníme v cílení kampaní, úpravách webů a dalších marketingových aktivitách, které nám následně vydělají peníze.

    13. 10. 2014 Zdeněk Hejnák Žádné názory
  • Rozhovor s Pavlem Jaškem: Prvních pár školení muselo být děsných

    Znám Pavla skoro pět let a v mých očích je to chytrý a hodný kluk, který někdy umí překvapit jako pěkný záškodník. Vzpomeňme například historku, kdy kolegyni schoval na obědě do kapsy kuřecí stehno. Rozhodla jsem se Pavla trochu vyzpovídat, abyste věděli, s kým můžete mít tu čest na pravidelných školeních webové analytiky v Dobrém webu.

    28. 3. 2014 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Webová analytika lidsky - Klub WebTop100

    3. 10. 2013 proběhl už 3. letošní klub WebTop100, tentokrát na téma "Pokročilá webová analytika a její napojení na byznys analytiku". Obsazení klubového večera bylo skutečně hvězdné. Jirka Brázda (Spoluzakladatel a hlavní analytik Optimics), Pavel Jašek (Head of Analytics, Dobrý web), Roman Appeltauer (Web Analytics Strategist, H1.cz), Honza Tichý (Ředitel společnosti, Medio Interactive) patří ke špičce české webové analytiky. Tuto vybranou společnost navíc velmi dobře doplnil odborník na “kamennou” analytiku Ota Novotný (vedoucí centra Retail Analytics, VŠE v Praze).

    31. 10. 2013 Zdeněk Hejnák Žádné názory
  • 14 novinek z konference o Google Analytics

    Google svůj produkt Analytics neustále rozvíjí. V poslední době tam přibylo přes 70 novinek. Přinášíme vám výstižný přehled 14 dalších zásadních změn, které dnes představil na konferenci Google Analytics Summit 2013. 

    1. 10. 2013 Pavel Jašek 10 názorů
  • Pojeďte do Berlína na konferenci X-Change

    X-Change (10. – 12. června 2013 v Berlíně) je ta jediná správná konference pro analytiky. Proč? Protože to není klasická konference. Za dva dny neuvidíte jediný slide ani efekty z Prezi. Program se odehrává v tzv. huddles, což jsou setkání 5 – 17 lidí nad jedním konkrétním tématem. Diskuse vede huddle leader, který téma vykopává, moderuje diskusi a přihazuje do ní své zkušenosti. Pro účastníky to znamená maximální zapojení. Není čas tweetovat, vyřizovat poštu či si číst noviny. Z huddles není ani žádný záznam. Huddle leader pouze nechává posledních pět minut na shrnutí zásadních poznatků.

    18. 2. 2013 Pavel Jašek Žádné názory
  • Klávesové zkratky v Google Analytics

    Chcete urychlit svou práci v Google Analytics? Pak se neobejdete bez klávesových zkratek. Připravili jsme pro vás jejich přehled.  Pro začátek si ho můžete stáhnout, vytisknout a mít zkratky vždy při ruce. Během chvíle se je jistě naučíte a znatelně zefektivníte svou práci.

    30. 1. 2013 Pavel Jašek Žádné názory
  • Newsletter: Tipy na knihy pod stromeček

    Vánoce už klepou na dveře a vymyslet nějaký ten dárek není vůbec jednoduché. Navíc po nedávných zkušenostech s metanolovou aférou si člověk dvakrát rozmyslí, jestli bude darovat láhev něčeho tvrdšího. V Dobrém webu proto říkáme: “Ne, raději knihu!”

    Pokud tedy necháváte shánění dárku na poslední chvíli, nebo se snad chcete sami obdarovat, tak se nechte inspirovat následujícími tipy na dobré čtení z jednotlivých oblastí online marketingu.

    30. 11. 2012 Petr Pluháček Žádné názory
  • Redesign Tisknulevně.cz – případová studie zlepšení user experience

    Většina redesignů má překvapivě malý dopad na chování návštěvníků webu a jeho výkonnost. Dáte si s tím tolik práce a grafy v Analytics se ani nehnou. Jak jsme dopadli s redesignem e-shopu Tisknulevně.cz

    5. 11. 2012 Adam Fendrych Žádné názory
  • Newsletter: Redesign s Google Webmaster Tools – 6 přehledů, které nesmíte vynechat

    Google Webmaster Tools je jedinečný zdroj klíčových informací během a hlavně po skončení procesu tvorby nového webu. Následujících šest přehledů byste rozhodně neměli v nástroji Google Webmaster Tools vynechat.

  • Rozšiřujeme nabídku našich školení

    Počet školení, které pro vás pravidelně pořádáme, se vyšplhal na rovných 20 (plus jeden online kurz). Těší nás, že si z našich školení odnášíte plno nových poznatků a strávený čas hodnotíte jako užitečný. Podívejte se, co jsme pro vás od léta připravili.

    23. 10. 2012 Dagmar Plotěná Žádné názory
  • Přednášející konference WebTop100 se představují (část 2.)

    Již příští čtvrtek 25. 10. od 9:00 proběhne 11. ročník konference WebTop100. Program konference, který je tvořen 12 případovými studiemi, slibuje zajímavou diskusi nad aktuálními tématy digitálního marketingu. Požádali jsme přednášející o představení, o čem budou jejich přednášky. Po představení prvních 4 přednášek, navazujeme dalšími.

    19. 10. 2012 Pavel Kilian Žádné názory
  • Přednášející konference WebTop100 se představují (část 1.)

    Již příští čtvrtek 25. 10. od 9:00 proběhne 11. ročník konference WebTop100. Program konference, který je tvořen 12 případovými studiemi, slibuje zajímavou diskusi nad aktuálními tématy digitálního marketingu. Požádali jsme přednášející o představení, o čem budou jejich přednášky. 

    17. 10. 2012 Pavel Kilian Žádné názory
  • Google Tag Manager

    Google dnes veřejně spustil Tag Manager, bezplatný nástroj pro správu měřicích kódů. Pokud se vám nechce číst anglickou zprávičku, zkuste toto představení nástroje.

    1. 10. 2012 Pavel Jašek 3 názory
  • Konec nástroje Yahoo! Web Analytics

    Yahoo! tento týden vydalo informaci o dalším směrování svého nástroje Yahoo! Web Analytics. Pro většinu klientů se od 31. srpna 2012 přestanou sbírat nová data a po dvou měsících se zruší k datům přístup celkově. O co tím přicházíme a jakou hledat náhradu?

    14. 6. 2012 Pavel Jašek Žádné názory