Živě z konference o internetovém marketingu - Dobrý web

Živě z konference o internetovém marketingu

Dobrý web dnes pořádá konferenci s názvem Internetový marketing: motor úspěšného e-bussinesu. V hotelu Clarion v pražských Vysočanech se sešlo kolem 180 účastníků. Řeč bude o PPC reklamě, affiliate, e-mail marketingu, ale i uživatelském prožitku.

13.00 – Ján Simkanič a Martin Kopta zahajují konferenci.

13.10 – Pánové Ján Šifra a Josef Kovář ze společnosti ETARGET zahajují první prezentaci o reklamě v obsahové síti. Ján Šifra zmiňuje, že investice do brandové reklamy nepřímo zvýší konverzní poměr a sníží náklady na zákazníka.

Jiří Chomát

13.40 – Manažer reklamního systému Sklik Jiří Chomát popisuje nejčastější mýty a chyby PPC kampaní. Zdůrazňuje, že v PPC reklamě jde v první řadě o efektivitu, snaha o první pozici za každou cenu se často mine účinkem. Diskutuje se o také o tom, zda je PPC reklama ve vyhledávání vhodná pro brandové kampaně.

Štěpán Škrob

14.05 – Štěpán Škrob, který má na starosti fulltextové vyhledávání Seznamu vyvrací mýtus úzkého provázání fulltextu s Firmy.cz. Jediné propojení spočívá v převzetí lokality a popisku z katalogového zápisu Firmy.cz. Pozici ve fulltextu si tedy (překvapivě:-) koupit nelze.

15.00 – Věra Buchtová ze Student Agency popisuje fungování affiliate programu webu Královna.cz, který patří mezi největší on-line prodejce letenek v ČR. Díky affiliate programu uštetřila Královna za rok 15 milionů korun.

15.20 – Specialista na e-mail marketing Vladislav Bureš popisuje časté chyby e-mailingových kampaní. Největšími chybami jsou podle něj nedostatečná nebo chybějící personlizace e-mailů a používání mailingu pro oslovování nových zákazníků.

15.45 – Jan Suda z Universal McCann prezentuje základní způsoby a metriky vyhodnocování display reklamy.

16.30 – Ředitel webdesignerského studia PeckaDesign Michal Horák popisuje smysl a účel kvalitní webové grafiky. Zdůrazňuje, že webový grafik by měl mít nejen vkus a cit, ale také povědomí o použitelnosti a přístupnosti webu.

17.10 – Marek Prchal a Lukáš Plíhal ze společnosti Ilikethis si připravili případové studie kampaní a produktových microsite firem UPC a České spořitelny. Publiku dopřáli i písničku na závěr :-)

Prezentace ke stažení

Prezentace jednotlivých přednášejících si můžete stáhnout na stránkách konference.

Datum vydání: 24. 4. 2008

Školení PPC reklamy

  • Jste si jisti, že nevyhazujete za PPC reklamu peníze oknem?
  • Umíte napsat inzerát, který vám bude přivádět kvalitní návštěvnost?
  • Máte představu, podle čeho se reklamy ve vyhledávání řadí?
  • Víte, jak nastavit kampaň v Skliku nebo AdWords tak, aby vám vydělávala?
  • Dokážete úspěšnost vaší kampaně vyhodnotit?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás školení PPC reklamy I. zbytečné. Ale školení PPC reklamy pro pokročilé by mohlo být to pravé.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

Přemysl Žák

Názory k článku „Živě z konference o internetovém marketingu“

Zatím žádné názory Přidejte svůj