Živě z konference o internetovém marketingu - Dobrý web

Živě z konference o internetovém marketingu

Dobrý web dnes pořádá konferenci s názvem Internetový marketing: motor úspěšného e-bussinesu. V hotelu Clarion v pražských Vysočanech se sešlo kolem 180 účastníků. Řeč bude o PPC reklamě, affiliate, e-mail marketingu, ale i uživatelském prožitku.

13.00 – Ján Simkanič a Martin Kopta zahajují konferenci.

13.10 – Pánové Ján Šifra a Josef Kovář ze společnosti ETARGET zahajují první prezentaci o reklamě v obsahové síti. Ján Šifra zmiňuje, že investice do brandové reklamy nepřímo zvýší konverzní poměr a sníží náklady na zákazníka.

Jiří Chomát

13.40 – Manažer reklamního systému Sklik Jiří Chomát popisuje nejčastější mýty a chyby PPC kampaní. Zdůrazňuje, že v PPC reklamě jde v první řadě o efektivitu, snaha o první pozici za každou cenu se často mine účinkem. Diskutuje se o také o tom, zda je PPC reklama ve vyhledávání vhodná pro brandové kampaně.

Štěpán Škrob

14.05 – Štěpán Škrob, který má na starosti fulltextové vyhledávání Seznamu vyvrací mýtus úzkého provázání fulltextu s Firmy.cz. Jediné propojení spočívá v převzetí lokality a popisku z katalogového zápisu Firmy.cz. Pozici ve fulltextu si tedy (překvapivě:-) koupit nelze.

15.00 – Věra Buchtová ze Student Agency popisuje fungování affiliate programu webu Královna.cz, který patří mezi největší on-line prodejce letenek v ČR. Díky affiliate programu uštetřila Královna za rok 15 milionů korun.

15.20 – Specialista na e-mail marketing Vladislav Bureš popisuje časté chyby e-mailingových kampaní. Největšími chybami jsou podle něj nedostatečná nebo chybějící personlizace e-mailů a používání mailingu pro oslovování nových zákazníků.

15.45 – Jan Suda z Universal McCann prezentuje základní způsoby a metriky vyhodnocování display reklamy.

16.30 – Ředitel webdesignerského studia PeckaDesign Michal Horák popisuje smysl a účel kvalitní webové grafiky. Zdůrazňuje, že webový grafik by měl mít nejen vkus a cit, ale také povědomí o použitelnosti a přístupnosti webu.

17.10 – Marek Prchal a Lukáš Plíhal ze společnosti Ilikethis si připravili případové studie kampaní a produktových microsite firem UPC a České spořitelny. Publiku dopřáli i písničku na závěr :-)

Prezentace ke stažení

Prezentace jednotlivých přednášejících si můžete stáhnout na stránkách konference.

Datum vydání: 24. 4. 2008

Školení online marketingu

  • Jak přivádět na web návštěvnost.
  • Jak fungují vyhledavače a PPC kampaně.
  • Jak udělat z uživatele zákazníka.

Více o Školení online marketingu »

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

Přemysl Žák

Názory k článku „Živě z konference o internetovém marketingu“

Zatím žádné názory Přidejte svůj