Zkušenosti z UX Conference v Londýně - Dobrý web

Připravujeme pro vás nový web a už brzy vás uvítáme v novém kabátě. Jak děláme a pro koho, vám odpoví naše prozatimní info stránka.

Zkušenosti z UX Conference v Londýně

Člověk čas od času hledá možnosti, jak se zlepšit ve svém oboru. Jednorázové školení může posunout člověka za krátkou chvíli poměrně daleko v porovnání s průběžným vzděláváním se v práci.

 

V UX existuje stále se rozšiřující nabídka vzdělávání s rostoucí kvalitou. Jednou z velmi kvalitních nabídek, kterou jsem vyzkoušel, je školení od americké Nielsen Norman group (NN/g), které se konalo v Londýně. 

NN/g je poradenská firma s dlouholetými praktickými zkušenostmi v oblasti user experience, kterou zná většina UXáků z článků na webu. NN/g UX Conference je intenzivní týden kurzů z více než dvaceti oblastí od UX výzkumu, designu, obsahu až po řízení projektů a komunikaci se stakeholdery.

Prakticky byly kurzy školeními, které probíhaly od deváté ranní do pěti hodin odpoledne, za účasti desítek až stovky lidí v sále. Výklad byl proložen několika cvičeními a pauzičkami na kávu a oběd, kde se potkávali lidé z různých oborů ze souběžných kurzů.

Měl jsem možnost vyzkoušet si dva kurzy. První byl na měření uživatelského prožitku a druhý kurz práce se lidmi, kteří rozhodují o UX projektech. První kurz vynikal jednoduchostí ve vysvětlení složitějších konceptů ze statistiky a jejich aplikací na UX výzkumy. Zajímavostí druhého kurzu byly reálné zkušenosti NN/g z jednání s korporátními stakeholdery v UX projektech.

Školitelky měly přesvědčivý a promyšlený obsah tak, že dokázaly udržet publikum v bdělém stavu během celodenního školení. Navíc jejich reakce na dotazy od detailu věci, přes praktické aplikace až po naivní nebo provokativní otázky přitahovaly pozornost publika. Například reakce na pochybnosti ohledně dosažení ROI (Return of investment):

Q: "Will this number be really reached?"

A: "Maybe not. But it is a way to express the value of user research."

Školením kontakt s NN/g nekončí a znalosti si může člověk potvrdit certifikací. Certifikát lze získat absolvováním online zkoušek. Zkoušky byly ve formě třicítky otázek s možností více odpovědí, které vycházejí z přednášek a některé odpovědi je nutné nepřímo odvodit. Na zkoušku je hodinový limit a jsou k dispozici tři pokusy. Osobně mohu potvrdit, že se to dá na první pokus ze tří, ale úplná "dávačka" to není.

Všem, kdo se chtějí intenzivně věnovat UX, mohu obsah i organizaci školení vřele doporučit. Cena kurzu je o něco vyšší, ale odpovídá kvalitě.

Datum vydání: 18. 1. 2017

Školení Google Analytics

  • Víte, jak kvalitní návštěvnost vám vlastně přivedla poslední marketingová kampaň?
  • Poznáte, kterou kampaň má smysl zastavit a kterou opravit?
  • Umíte zjistit, přes která klíčová slova si lidé vyhledávají vaše produkty?
  • Rozumíte přehledům splněných cílů v Google Analytics?

Odpověděli jste na všechny otázky kladně? Pak je pro vás školení Google Analytics zbytečné. Ale školení Google Analytics pro pokročilé by mohlo být to pravé.

Přihlásit se k odběru newsletteru

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Autor

DW - nové - JR

Jan Rudinský

Senior User Experience Researcher

Honza zkoumá chování a potřeby uživatelů digitálních a fyzických produktů a služeb ve snaze zlepšit výsledný dojem uživatele (User Experience, UX). V Dobrém webu pomáhá několik let klientům převážně z telekomunikační, finanční a automobilové sféry. Znalosti a zkušenosti v oblasti User Experience získal Honza víceletou prací ve výzkumu na zahraničních univerzitách a v rámci mezinárodních projektů.

Názory k článku „Zkušenosti z UX Conference v Londýně“

Zatím žádné názory Přidejte svůj